مرورگر کروم سریعتر می شود
اگر از مرورگر اینترنتی کروم استفاده می کنید بزودی شاهد بروز رسانی نسخه جدید کروم خواهید بود.

بروز رسانی مرورگر کروم

مرورگر اینترنتی کروم توانسته خودش را به عنوان یکی از محبوب‌ترین مرورگرهای موجود معرفی کند؛ اما خیلی از کاربران به سرعت پایین آن اشاره می‌کنند. در واقع پس از مدتی که با این مرورگر کار می‌کنید، شاهد کاهش سرعت آن خواهید بود. حالا به نظر می‌رسد که گوگل تصمیم گرفته یکسری تغییرات در نسخه‌ی ویندوز این برنامه ایجاد کند تا سرعت آن بیشتر شود.

گوگل با استفاده از Profile Guided Optimization شرکت مایکروسافت کاری کرده که مرورگر کروم روی سیستم‌های ویندوزی ۱۵ درصد سریع‌تر اجرا شود. حتی این مقدار در برخی موارد به ۱۶٫۸ درصد هم می‌رسد. اگر هم چند تب مختلف روی آن باز کنید، باز هم شاهد افزایش سرعت ۱۴٫۸ درصدی آن در مقایسه با نسخه‌های قبلی خواهید بود.

البته این افزایش سرعت برای کاربران عادی محسوس نیست. افزایش سرعت ۱۵ درصدی بین ۱ تا ۲ ثانیه در بارگذاری صفحه‌ها تاثیر می‌گذارد. البته اگر از این مرورگر روی یک کامپیوتر قوی استفاده کنید، این افزایش سرعت باز هم غیر قابل تشخیص‌ می‌شود.

هنوز تاریخ عرضه‌ی بروزرسان جدید کروم منتشر نشده؛ اما کروم به شکل خودکار بزورسانی می‌شود و همیشه آخرین تغییرات را پیش روی کاربران قرار می‌دهد.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: digikala.com