عجیب ترین و شگفت انگیزترین هتل‌های جهان شامل لوله‌های فاضلاب، خانه‌های درختی، جرثقیل‌های اسکله‌ای، واگن‌های خطوط راه‌آهن‌های متروک و...

عجیب ترین و شگفت انگیزترین هتل‌های جهان شامل لوله‌های فاضلاب، خانه‌های درختی، جرثقیل‌های اسکله‌ای، واگن‌های خطوط راه‌آهن‌های متروک و... است و به رغم اینکه بعضی از مردم همواره از این مکانها گریزان هستند و سعی می‌کنند با رفتن به تعطیلات برای مدت کوتاهی از آنها دور شده و تمدد اعصاب کنند، اما برخی دیگر صرفا به دنبال تجربه‌ای متفاوت هستند و تاکید دارند تعطیلات خود را در چنین استراحتگاه‌های عجیبی سپری کنند و باید گفت عجیب و غریب‌تر از هتل‌هایی که در ذیل معرفی می‌شوند، وجود ندارند.
 

هتل جزیره‌ای پروانه کشتی (Propeller Island City Lodge)
این هتل در شهر برلین آلمان واقع شده است و دارای 30 اتاق منحصر به فرد با چیده مان واژگون و دیوارهایی آیینه کاری شده است. اثاثیه و لوازم این اتاق‌ها به جای قرار گرفتن بر کف زمین از سقف آویزان است و شما می‌توانید در جعبه‌هایی راحت که در سطحی پایین تر از کف اتاق قرار دارد بیارمید.این اتاق‌های الماسی شکل، سرتاسر آیینه کاری شده است و زندگی در یک «زیبانما» را در ذهن انسان تداعی می‌کند.

هتل پارک سگ  (Dog Bark Park Inn)
این هتل در «کاتون وود، ای. دی» آمریکا قرار دارد و بزرگترین سگ تازی جهان با یک بدنه دو طبقه‌ای به شمار می‌ رود.

‌هتل پارک لوله‌ای (Das Park Hotel)
هتلی واقع در اوتنشیم اتریش و در حقیقت لوله‌های فاضلاب بتنی و عظیم‌الجثه است که به شکل اتاق‌هایی برای استراحت افراد تنوع طلب طراحی شده است.

‌هتل زیردریایی جولز (Jules Undersea Lodge)
هتل جولز در «کی لارگوی» فلوریدای آمریکا و در زیر دریا احداث شده است. این هتل صرفا مختص غواص‌های واجد شرایط و مجرب است، زیرا تنها برای رسیدن به آن باید تا 21 پایی عمق دریا شنا کرد.
 
 
‌هتل جرثقیلی (Crane Hotel)
این هتل در شهر‌هارلینگن هلند دایر شده و یک جرثقیل اسکله‌ای است که به مخفیگاهی مجلل و دو نفره تبدیل شده و دارای یک دوش دوقلوی لوکس و نگاهی طراحانه است.

‌هتل سرزمین فانتزی (Fantasyland Hotel)
هتل سرزمین فانتزی در شهر ادمونتون کانادا قرار دارد و دارای اتاق‌های زمینه دار از جمله زمینه‌ای نظیر «کامیون» است و شما می‌توانید در پایان هر شب به بستر نیم تنی و کامیونی خود رفته و خواب آرامی را در مکانی رویایی تجربه کنید.

هتل آتر (Utter Inn)
واقع در شهر استکهلم سوئد و هتلی زیرآبی و شناور است، جایی که شما می‌توانید در آن خوابی شیرین را در آکواریومی در زیر آب داشته باشید.

هتل یورومست (Euromast)
هتلی در شهر روتردام هلند که در یک برج تلویزیونی احداث شده و دارای 2 سوئیت مجلل و همچنین چشم انداز زیبای این شهر است.

‌هتل دارکوبی (Woodpecker Hotel)
هتلی در شهر استکهلم سوئد و مختص افردای است که از ارتفاع هراسی ندارند، زیرا این هتل متفاوت در حقیقت خانه‌ای واقع در ارتفاع 13 متری یکی از درخت‌های پارکی عمومی است و تنها راه ورود به آن نیز یک نردبان طنابی است.

‌هتل پاویون (The Pavilion)
هتلی زیبا و مجلل، واقع در قلب شهر لندن انگلستان، دارای 30 اتاق با طراحی‌های شگفت انگیز، مکانی مناسب برای عکسبرداری و مورد علاقه بازیگران، موسیقی دانان و ستاره‌های پاپ است. معمولا از این هتل برای تهیه ویدئوهای موسیقیایی و تلویزیونی استفاده می‌شود.
 

هتل «صفرستاره»(Zero-star Hotel)
با آنکه برخی از مردم همواره به دنبال گذراندن چند روز از زندگی خود در هتل‌های عجیب و غریب هستند اما آیا فردی وجود دارد که مایل باشد در هتلی «صفرستاره» زندگی کند؟ هتل‌های ساده و بدون پیرایه یک مقوله است و هتل‌های ضد تجملات مقوله‌ای دیگر و مورد اخیر در واقع تجربه‌ای ناخوشایند و آزاردهنده محسوب می‌شود. با این حال شاید شما نیز جزو افرادی باشید که چنین هتل‌هایی را «هنر» می‌نامند و مایلند این تجربه ناراحت کننده را به دست آورند. هتل «نال استرن» (Null Stern Hotel) سوئیس نمونه بارز هتلی صفر ستاره است. این هتل در پناهگاهی زیرزمینی که در زمان جنگ برای محافظت مردم از حملات هوایی ساخته شده بود، دایر شده است. اتاق‌های این هتل چند تختی، فاقد دیوار و یا پارتیشنی مابین تخت خواب‌ها و دارای حمامی مشترک و آب داغ محدود است. در این اتاق‌ها به جای بخاری از بطری‌های آب داغ لاستیکی آویخته بر طناب‌هایی استفاده می‌شود که در امتداد دیوارها کشیده شده است. نکته آزار‌دهنده هتل صفرستاره این است که اتاق‌های آن فاقد هرگونه پنجره است. با این حال نکته قابل توجه و تعجب‌آور این است تاکنون هزار نفر از مردم برای گذراندن تعطیلات خود در این اتاق‌ها ثبت نام کرده‌اند و معلوم نیست آنها چرا از زیرزمین‌های منازل خود برای کسب چنین تجربه ناخوشایندی استفاده نمی‌کنند!

هتل نمکی پالاسیو دی سال (Hotel Palacio de Sal)
این هتل در 220 کیلومتری جنوب لاپاز، پایتخت بولیوی قرار دارد. وقتی سخن از هتل‌هایی با مصالح ساختمانی غیرمعمول به میان می‌آید، تنها هتل‌های یخی به ذهن خطور می‌کنند. با این وجود هتلی در کشور بولیوی وجود دارد که از مصالح ساختمانی متفاوت و منحصربه فردی چون نمک ساخته شده است. اما اجاره بهای بالای هر اتاق این هتل باعث می‌شود که شما هرگز به فکر لیس زدن دیوارهای آنها نیفتید. هتل نمکی بولیوی در سال 1995 و با بلوک‌های نمکی به ابعادی 14 در 14 اینچ احداث شد تا 24 اتاق، یک میز بیلیارد، یک اتاق ناهارخوری، حیاطی مرکزی و سرویس‌های بهداشتی مجهز در اختیار مسافران مشکل‌پسند قرار گیرد.


‌خانه‌های تاریخی جزیره کاکتو (Cockatoo Island Historic Houses)
این هتل در قلب شهر بندری سیدنی استرالیا قرار دارد و در واقع زندانی تاریخی است که پس از بازسازی از آن به عنوان هتل استفاده می‌شود.

پیکسل هتل (Pixelhotel)
هتلی واقع در شهر لینز(Linz)، سومین شهر بزرگ اتریش و پایتخت فرهنگی اروپا در سال 2009 است که صرفا یک ساختمان واحد محسوب نمی‌شود بلکه کنسرسیومی از اتاق‌های تغییر شکل یافته در سراسر شهر است. هر یک از اتاق‌های این هتل به طور متفاوت طراحی شده و دارای تاریخی منحصر به فرد است. اتاق‌های پیکسل هتل در کارگاه‌های سابق، خانه‌های قایقی، مغازه‌های قدیمی نبش خیابان و حتی در مرکز گالری‌های هنری احداث شده است و برای آن دسته از افرادی مناسب است که مایلند شبی را در یک موزه سپری کنند.

هتل ساحلی بالتیک (Baltic Beach Hotel)
این هتل در شهر ساحلی و تفریحی جورمالا (Jurmala)، یکی از شهرهای مجاور پایتخت لیتوانی قرار دارد. هتل بالتیک به گونه طراحی شده است که به نظر می‌رسد هر لحظه در آستانه واژگون شدن است.

‌هتل واگن قطار ناپا (Napa Valley Railway Inn)
استراحتگاهی عجیب و غریب که در واگن‌های خطوط راه آهن ناپا و چند مایل از نواحی لیپ، آکویل، آککنال و رادفورد تعبیه شده است. با آنکه اقامت در این هتل تجربه‌ای متفاوت و دلپذیر است اما به دلیل متروک بودن خطوط راه‌آهن ناپا، وسایل آسایش و امکانات زندگی این مهمانخانه‌ها بسیار محدود و اندک است.

‌هتل روی دریاچه (Hotel Palafitte)
هتل پالافیت، خانه‌ای ییلاقی واقع در بالای سطح آب دریاچه‌ای در مجاورت شهر Neuchâtel فرانسه است. تجربه اقامت در این هتل بی‌نظیر می‌تواند با عباراتی چون «یکی از بهترین تجربه‌ها در اروپا «یا» به واقع رویایی‌ترین هتل جهان» توصیف شود.

هتل مگاترون (Megatron Hotle)
آسمانخراشی دلهره‌آور در شهر روتردام هلند که برای اقامت مسافران در نظر گرفته شده است.

هتل اورلند (Hôtel Everland)
هتل اورلند بنایی هنری در پایتخت فرانسه، واقع در ارتفاع 98 پایی از سطح زمین و با چشم انداز برج ایفل است و هیجان را به ساكنان آن القا می‌کند.

هتل شناور کن بوئوم (Canh Buom)
خانه‌های قایقی معمولا یادآور خانه‌هایی با ساختاری کاملا چوبی و مبلمان از مد افتاده دهه 70 میلادی هستند و هتل شناور «کن بوئوم» خلیج‌هالونگ (Halong) ویتنام بهترین نمونه چنین نوع هتل‌هایی به شمار می‌رود که می‌تواند شگفتی طبیعی را در ذهن بیننده خلق کند. در هر یک از کناره‌های این قایق سیاحتی باستانی که مسافران را در اطراف هزاران جزیره خلیج‌هالونگ می‌گرداند 4 کابین بزرگ وجود دارد و هر کابین نیز دارای حمامی خصوصی با فشار آب داغ بسیار مطلوب است که از ویژگی نادر یک هتل محسوب می‌شود، زیرا کمتر هتلی وجود دارد که امکانات مالی آن فراهم کردن آب داغ کافی و مداوم را میسر کند.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: asriran.com
 
مطالب جالب دیگر:
اولین نماینده زن محجبه بلژیک: موهایم را می پوشانم نه فکرم را!! (+عکس)
«هك» چیست، «هكر» كیست؟
نرم افزار جالب دروغ سنج - جاوا
حرکت عجیب مرد چینی در آشپزخانه!!
مایکل جکسون در وصیت نامه‌اش چه چیزی نوشته است؟!
جزئیات مراسم گردن زنی در عربستان! (2)