شاید برایتان جالب باشد که وی برای سال نوی ایرانیان نیز لوگوی زیبایی را با توجه به سفره هفت سین ایرانی طراحی کرده بود...
 
پشت لوگوهای گوگل که با توجه به حوادث و رویدادهای مختلف تغییر می‌کند، چهره جوانی 29 ساله از هنگ کنگ می‌باشد که مسئولیت این کار مهم را برعهده دارد.
"دنیس هووانگ" جوان 29 ساله‌ایی است که هیچ گاه فکر نمی‌کرد که به این مرحله برسد ولی از همان زمانی که پشت نیمکت‌های مدرسه می‌نشست به طراحی علاقه‌ای وافر داشت.
دنیس یکی از طراحان معروف و سرشناس دنیا می‌باشد که هنر زیبای در سراسر دنیا شناخته شده است ولی کمتر کسی با نام و چهره او آشنا است.
 
 
کارهای او در موزه‌ها و گالری‌های عکس مقابل دیدگان علاقمندان قرار نمی‌گیرد ولی هر روزه میلیونها کاربر اینترنت با آن آشنا هستند. دنیس با توجه به تاریخ روز، رخداد مربوطه، المپیک، مسابقات جام جهانی، کریسمس و هزاران موضوع دیگر لوگو را تغییر میدهد.
شاید برایتان جالب باشد که وی برای سال نوی ایرانیان نیز لوگوی زیبایی را با توجه به سفره هفت سین ایرانی طراحی کرده بود.
وی دوران کودکی عادی داشت و به مدارس دولتی رفته بود، 6 سال در ابتدایی، دو سال در راهنمایی و چهار سال در دبیرستان وی بسیار عادی سپری شد.
جالب است که بدانید وی همیشه در دوران تحصیل نا خودآگاه طراحی‌هایی میکرده که همان طراحی‌ها راهنمایی برای وی در زمان حال برای طراحی لوگوهای گوگل می‌باشد.
وی در سال 2003 جایزه طراحی را از آن خود کرد و جایزه‌ای را به همین منظور از ویکتور آشی دریافت کرد که همین امر باعث ورود وی به گوگل شد. هم اکنون دنیس به عنوان رییس بخش بین المللی طراحی گوگل فعالیت می‌کند.
 
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: zanjan1.mihanblog.com
 
مطالب جالب دیگر:
جشنواره عجیب و جالب تشکر از «الاغ»!!
استثنا در هالیوود، زنی که دوست ندارد زیبا باشد!! (+عکس)
انتخاب زیباترین دختر در یوروویژن! (+عکس)
سارا شاهی: بازمانده فتحعلی شاه و ستاره هالیوود!! (+عکس)
مرد بدون صورت، یکی از عجایب پزشکی!! (+عکس)
اتفاقی عجیب: قرآن جيبي يكي از مسافران توپولوف سالم ماند!
رسوایی اخلاقی برای شاهزاده زن سعودی باوجود داشتن همسر!!