در 19.9 درصد دانش آموزان راهنمایی، گرفتن شماره تلفن را در رفتار مزاحمان خیابانی زیاد مشاهده کرده اند که دانش آموزان دبیرستانی این امار را 38.2 درصد دانسته اند...

یک پژوهش به انگیزه مزاحمان خیابانی در میان دانش آموزان دوره راهنمایی و دبیرستان پرداتخته است.
در 19.9 درصد دانش آموزان راهنمایی، گرفتن شماره تلفن را در رفتار مزاحمان خیابانی زیاد مشاهده کرده اند که دانش آموزان دبیرستانی این امار را 38.2 درصد دانسته اند.

از میان دانش اموزان راهنمایی، 21.5 درصد، بیشتر مزاحمان خیابانی را به دنبال برقراری ارتباط کلامی دانستند که این آمار برای دانش آموزان دبیرستانی 32.4 درصد است.

25.4 درصد از دانش اموزان راهنمایی بیشتر مزاحمان خیابانی را متلگ گو معرفی کرده‌اند که این آمار در میان دبیرستانی‌ها 32.9 درصد است.

44.8 درصد از دانش اموزان راهنمایی نگاه خیره را در میان مزاحمان خیابانی زیاد دانسته‌اند که این مشاده در میان دبیرستانی‌ها 40.3 درصد است.

17.1 درصد از راهنمایی ها بوق زدن و 10.7 درصد تنه زدن و 0.6 درصد سعی در ربودن را در رفتار مزاحمان خیابانی خیلی زیاد مشاده کرده‌اند که این آمار در میان دبیرستانی‌ها به ترتیب 24.4 ،17.8 ،2 درصد می‌باشد.

این گزارش نشان می‌دهد دانش آموزان مقطع دبیرستان بیشتر از دوره راهنمایی رفتار خشن مثل متلک گویی، تنه زدن و سعی در ربودن را از سوی مزاحمان خیابانی مشاهده کرده‌اند.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment 
منبع: tabnak.com
 
مطالب جالب دیگر:
خواننده‌ای که به چین و چروک‌های صورتش اهمیت نمی‌دهد!!‌ (+عکس)
قابل توجه کنکوریها :هماهنگی درخت و پسر خانواده!!
جراحی عجیب و غیرقابل باور!! (+عکس)
فهرست زیباترین و جذاب‌ترین افراد جهان!!
کاریکاتور روز- ناسزا گفتن درد فیزیکی را کاهش می‌دهد!
فکر می‌کنید اولین دفن شده در بهشت زهرا که بود؟!