عکس آیفون ایکس طلایی رنگ با بدنه پشتی با رنگ گلد ملایم فاش شد
عکسی از آیفون ایکس طلایی رنگ منتشر شده است و حالا باید منتظر باشیم تا زمان ورود این گوشی به بازار اعلام شود.

آیفون ایکس طلایی رنگ!

کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) امروز در پی انتشار یک تصویر جدید، تصویر آیفون X طلایی رنگ را به معرض نمایش گذاشت.

این سند که توسط اپل در هشتم سپتامبر 2017 ثبت و در تاریخ 2 آوریل 2018 منتشر شده است، با نام A1865_A1902_A1903_A1901_External_Photos_v1.1 شناخته می شود که اطلاعات آنها به صورت زیر خواهد بود:

    A1865: آیفون ایکس GSM + CDMA
    A1901: آیفون ایکس GSM
    A1902: آیفون ایکس پارت ژاپن

همانطور که در زیر مشاهده می کنید، آیفون ایکس طلایی رنگ با بدنه پشتی با رنگ گلد ملایم همراه بوده و نوار استیل دور آن نیز کاملا طلایی ساخته شده است.


آیفون ایکس طلایی رنگ با بدنه پشتی با رنگ گلد

آیفون ایکس طلایی رنگ با بدنه پشتی با رنگ گلد



هنوز مشخص نیست که آیفون X طلایی رنگ به چه دلیلی همراه با دو مدل دیگر (نقره ای و خاکستری فضایی) عرضه نشد. اما در ماه سپتامبر، مینگ چی کو تحلیلگر موسسه امنیتی KGI به این موضوع اشاره کرد که اپل برای ساخت مدل طلایی رنگ آیفون 10 با مشکل مواجه شده است. صحبت های کامل وی به صورت زیر است:

**  پیش بینی می کنیم که آیفون X طلایی رنگ با مشکلاتی بر سر راه تولید مواجه شده و به احتمال خیلی زیاد، در تعداد بسیار محدود عرضه خواهد شد. احتمال این می رود که مدل طلایی رنگ آیفون ایکس دیرتر از موعد مقرر و با فاصله زمانی نسبت به مدل های دیگر وارد بازار شود.


تا این لحظه هیچ گونه خبری در مورد زمان عرضه این محصول در دسترس نیست و مسئولان اپل نیز صحبتی در مورد این موضوع به میان نیاورده اند. به همین دلیل مشخص نیست که باید منتظر ورود آیفون ایکس طلایی رنگ به بازار باشیم یا خیر. از طرف دیگر نیز به کنفرانس توسعه دهندگان اپل که در خرداد ماه برگزار می شود، نزدیک می شویم. ممکن است که اهالی کوپرتینو، رونمایی از آیفون X طلایی را به این رویداد موکول کرده باشند؛ لذا باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه پیش می آید.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: click.ir