قیمت گوشی VIVO NEX
حرف و حدیث ها پیرامون محصول جدید کمپانی ویوو شدیدا بالا گرفته و حالا شاهد درز قیمت گوشی VIVO NEX و مدل اس آن هستیم.

قیمت گوشی پر سر و صدای VIVO NEX لو رفت!

تنها چند ساعت تا رونمایی رسمی از گوشی های نکس و نکس اس شرکت چینی ویوو زمان باقی است. ظرف چند وقت اخیر، تصاویر و مشخصات قسمت های مختلف، از قابلیت ها گرفته تا امکانات سخت افزاری آن در منابع خبری منتشر شده است. اما یکی از مهم ترین موارد افشایی، قیمت این محصول است. قیمت گوشی VIVO NEX و نکس اس به تازگی در سایت های خبری به سوژه داغ بدل شده است.

در آخرین تصویر منتشره توسط یکی از کاربران شبکه اجتماعی چینی Weibo با نام C Digital قیمت دو گوشی یاد شده مشخص شده است. ویوو نکس و NEX S که به ترتیب به پردازنده اسنپدراگون 710 و اسنپدراگون 845 مجهز هستند، با قیمت های 3798 یوان (592 دلار) و 4498 یوان (702 دلار) به بازار عرضه می شوند. در حالی که این قیمت ها به صورت رسمی تأیید نشده است، به نظر نمی رسد این دو محصول با قیمت بالاتری به بازار راه پیدا کنند.

بد نیست بدانید این 2 اسمارت فون در اطراف نمایشگر خود دارای حاشیه های کمی هستند. حاشیه های بسیار کم باعث شده نسبت صفحه نمایش به بدنه در این دستگاه ها به 91 درصد برسد. از طرفی، در بخش جلویی این دستگاه ها برش نمایشگر، دوربین سلفی و سنسوری قرار نگرفته و ویوو تصمیم گرفته است دوربین سلفی محصولات آینده خود را به صورت پاپ آپ طراحی کند



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: click.ir