تمام شدن موجودی گوشی نوکیا X6 بخاطر استقبال زیاد
موجودی گوشی  نوکیا X6 برای چهارمین بار در چین به اتمام رسیده است که نشان دهنده استقبال خوب از نوکیا X6 می باشد.

اتمام موجودی نوکیا X6 برای چهارمین بار متوالی!

گوشی نوکیا X6 به صورت رسمی در تاریخ 16 مه توسط HMD Global معرفی شد. تا به امروز این گوشی هوشمند تنها در کشور چین عرضه شده است.

بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده موجودی نوکیا X6 برای چهارمین بار متوالی سریعا به اتمام رسیده است. در حال حاضر 1.8 میلیون ثبت نام برای این محصول در Jingdong صورت گرفته است.

شرکت HMD Global به تازگی یک پست در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرده که بر اساس آن نوکیا X6 دومین گوشی پرفروش در JD.com محسوب می شود.

نوکیا در رابطه با عرضه این دستگاه در بازارهای جهانی اظهار نظر دقیقی نکرده است. با این حال به نظر می رسد که HMD Global گوشی نوکیا X6 را در اختیار مشتریان در کشورهای خارج از چین نیز قرار دهد.

نوکیا X6 به نمایشگر 5.8 اینچی مجهز شده است. صفحه نمایش این گوشی هوشمند از نسبت تصویر 19:9 بهره می برد و دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس است. این دستگاه به پنل های شیشه ای و فریم فلزی مجهز شده است.

قدرت این محصول HMD Global را پردازنده هشت هسته ای کوالکام اسنپدراگون 636 تامین می کند. فرکانس هسته های این پردازنده به 1.8 گیگاهرتز می رسد. نوکیا X6 در دو نسخه در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

این گوشی هوشمند به 4/6 گیگابایت حافظه رم و 32/64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. نوکیا برای این گوشی هوشمند درگاه کارت حافظه خارجی در نظر گرفته است.

دوربین اصلی دوگانه این اسمارت فون از سنسورهای 16 و 5 مگاپیکسلی بهره می برد. در جلوی این دستگاه دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر کاربران را بر عهده دارد. انرژی این دستگاه را یک باتری 3060 میلی آمپر ساعتی تامین می کند.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: click.ir