اپل: گوشی‌های iPhone 8 مشکل دارند و رایگان تعمیر می شوند
اپل اعلام کرد که گوشی‌های iPhone 8 این شرکت مشکل دارند و دارندگان این گوشی می‌توانند به صورت رایگان از خدمات این کمپانی برای تعمیر گوشی‌های خود بهره‌مند شوند

تعمیر رایگان iPhone 8

هر کسی در هر جای جهان این را می‌داند که کمپانی اپل در سال تعداد زیادی گوشی می‌فروشد در نتیجه زمانی که از مشکل اتفاق افتاده در درصد کوچکی از دستگاه‌های خود صحبت می‌کند، از صدها هزار دستگاه در کشورهای مختلف می‌گوید. اگرچه، این دفعه، مشکل پیش آمده در گوشی‌های iPhone 8 ممکن است آنقدرها هم مانند گذشته تأثیرگذار نباشد.

اپل طی یک بیانیه رسمی اعلام کرده است که برد لاجیک برخی دستگاه‌های iPhone 8 که بین سپتامبر 2017 و مارس 2018 تولید شده‌اند، به ویژه دستگاه‌هایی که در 6 ماه نخست تولید آن‌ها به فروش رسیده‌اند، مشکل دارد.

کاربرانی که گوشی‌های دارای نقص تهیه کرده‌اند، گزارش‌هایی از جمله توقف ناگهانی کار کردن گوشی، ریبوت ناگهانی سیستم و عدم موفقیت در بوت کردن گوشی را داده‌اند. اگر کاربری چنین مشکلاتی دارد، ابتدا باید به وبسایت اپل مراجعه کند تا مشکل گوشی خود را در آن پیدا کند.

دستگاه‌هایی که شامل مشکلات لیست شده در وبسایت اپل هستند، می‌توانند گوشی خود را به نمایندگی‌های اپل ببرند و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، گوشی خود را تعمیر شده تحویل بگیرند اما اگر این آیفون‌ها مشکل فیزیکی داشته باشند، باید برای تعمیر آن هزینه پرداخت کنند. کسانی هم که آیفون آن‌ها قابل تعمیر نباشد، به صورت رایگان یک iPhone 8 دیگر تحویل خواهند گرفت.

گفتنی است، مشکل بورد لاجیک فقط شامل حال iPhone 8 می‌شود و iPhone 8 Plus چنین مشکلی ندارد.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: yjc.ir