مشخصات گوشی هواوی P Smart 2019
مشخصات گوشی هواوی P Smart 2019 در اختیار رسانه ها قرار گرفت. گفته می شود قدرت این اسمارت فون را پردازنده Kirin 710 تامین می کند

با گوشی هواوی P Smart 2019 آشنا شوید

هواوی قصد دارد محصول جدیدی را برای اروپا و آمریکای شمالی عرضه کند. این دستگاه که هواوی پی اسمارت 2019 نام دارد، به تازگی موفق به دریافت تاییدیه FCC شده است. این محصول دارای شماره مدل POT-LX3 است.

بر اساس طرحی که از سوی FCC منتشر شده، این دستگاه از دوربین اصلی دوگانه بهره می برد. این دوربین دارای چیدمان عمودی است. بخش پشتی این دستگاه سنسور اثر انگشت را میزبانی می کند. در بخش جلویی گوشی هواوی پی اسمارت 2019 شاهد خودنمایی برش نمایشگر قطره ای هستیم.

مشخصات گوشی هواوی P Smart 2019 به صفحه نمایش 6.2 اینچی، 3 گیگابایت رم و 32/64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره می کند. در حالی که پردازنده مورد استفاده در این دستگاه مشخص نشده، انتظار می رود قدرت آن را چیپست Kirin 710 تامین کند. نسل کنونی این محصول دارای پردازنده کایرین 659 است.
بر اساس FCC، این دستگاه در دو نسخه با قابلیت پشتیبانی از یک و دو سیمکارت معرفی می شود. وظیفه تامین انرژی این اسمارت فون بر عهده یک باتری 3320 میلی آمپر ساعتی است.

انتظار می رود این دستگاه در آینده نزدیک برای بازارهای اروپایی معرفی شود. احتمال رونمایی از این دستگاه در ماه ژانویه 2019 وجود دارد. در ماه اکتبر شاهد دریافت تاییدیه EEC توسط یکی دیگر از نسخه های این دستگاه با شماره مدل POT-XL1 بودیم. بر اساس اعلام منبع منتشر کننده این گزارش، مدل 2019 هواوی P Smart با قیمت 199 یورو به بازار عرضه می شود.

نسل کنونی هواوی P Smart در اواخر سال گذشته میلادی در معرض دید عموم قرار گرفت. این دستگاه دارای صفحه نمایش 5.65 اینچی با نسبت تصویر 18:9 است. این اسمارت فون از دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 13 و 2 مگاپیکسلی بهره می برد و یک سنسور 8 مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر سلفی کاربران را بر عهده دارد.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: click.ir