با گوشی گوگل پیکسل 4 آشنا شوید
حدود دو ماه پیش بود که به صورت غیررسمی تصاویری از گوشی هوشمند گوگل پیکسل 4 منتشر شد، اخیرا نیز تصاویری از گوشی جدید این کمپانی موسوم به گوگل "پیکسل 4 ایکس ال"(Pixel 4 XL) منتشر شده است

انتشار تصاویر غیررسمی از پر م‌دار جدید گوگل

تاکنون چند تصویر و یک ویدیو از گوگل پیکسل 4 ایکس ال به صورت غیررسمی منتشر شده است.

بنابر گزارش‌ها فروشگاه خرید و فروش موبایل مستقر در ویتنام به نام "دی استور"(D Store Mobile) حدود بیست تصویر از مدل آزمایشی رنگ سفید گوشی گوگل پیکسل 4 ایکس ال منتشر کرده است. با مشاهده تصاویر می‌توان دریافت چیز جدیدی در این گوشی‌ها افزوده نشده است.

اما "جیکوب کاسترینیکس"(Jacob Kastrenakes) در گفتگو با ورج با این نظر مخالف بود و گفت چند نکته جالب درباره این گوشی‌ها وجود دارد.

بنابر گفته‌های وی  احتمالا سرعت ثبت تصاویر در این سری از گوشی‌های گوگل بیشتر شده است. البته این موضوع در گوشی‌های سری پیشین گوگل نیز بوده است زیرا سرعت ثبت تصاویر در گوگل پیکسل 4 f / 1.73 و  پیکسل 3، f/1.8 بود. گشودگی دیافراگم دوربین اصلی گوشی گوگل پیکسل 4 ایکس ال بیشتر از مدل‌های پیشین است و دارای رزولوشن با ضریب منظری 4:3 است اما این گوشی قادر است تصاویری با رزولوشن ضریب منظری 16:9 برای کابران ثبت کند. بنابر گزارش‌ها احتمالا این گوشی‌ها در ماه اکتبر عرضه خواهند شد.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: isna.ir