کوچه یا خیابان، خانه یا اداره به هر طرف که سر بچرخانید کسی را می‌یابید که یک دستگاه تلفن همراه را به گوش‌ها چسبانده و گرم صحبت است...
 
در کوچه یا خیابان، خانه یا اداره به هر طرف که سر بچرخانید کسی را می‌یابید که یک دستگاه تلفن همراه را به گوش‌ها چسبانده و گرم صحبت است. زندگی بدون این وسیله دیگر برای ما غیرممکن به نظر می‌رسد، اما آیا واقعاً از خطرهای آن نیز آگاهی کافی داریم؟
بررسی‌ها نشان می‌دهد که فقط 4 دقیقه چسباندن تلفن همراه به یک سمت سر باعث می‌شود دمای آن قسمت نزدیک به 13 درجه افزایش پیدا کند. خودتان می‌توانید حدس بزنید با یک ساعت مکالمه چه اتفاقی برای سر بیچاره ما می‌افتد. شانس آورده‌ایم اگر مغز درون کاسه سرمان نجوشد!
به نظر نمی‌رسد کارخانه‌های سازنده گوشی‌های همراه علاقه‌ای داشته باشند که اطلاعات بهداشتی لازم را به کاربرانشان ارائه بدهند. آنها فقط دوست دارند بیشتر بفروشند. اما خطر امواج تلفن همراه یک خطر واقعی است که شوخی‌بردار هم نیست
مطابق جدیدترین بررسی‌ها تلفن همراه خطر نوعی تومور بدخیم مغزی به نام «گلیوما» را به طور واضحی افزایش می‌دهد. البته اگر تومورهای خوشخیم مغزی را هم در نظر بگیریم، مسأله بغرنج‌تر می‌شود. بدتر از همه این که این تومورها در کاربرانی که در سنین زیر 20 سال استفاده از تلفن همراه را شروع می‌کنند بیشتر است.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: titronline.ir
 
مطالب جالب دیگر:
قورباغه‌هایی که تحت تعقیب هستند!! (+عکس)
آیا می‌توانید در این عکس، چهره مخفی شده یک زن را ببینید؟!!
ساخت ساختمانی شبیه پلی استیشن برای عاشقان PS3! (+عکس)
صحبت‌های هیفاء وهبی، خواننده مشهور عرب درمورد کتاب دعایش!!
اسم واقعی افراد سرشناس!
نادیا: دوربینی که با شما صحبت می‌کند تا عکس بهتری بگیرید!! (+عکس)
استفاده مجری تلویزیون از مانتویی جدید! (+عکس)