کنفرانس یک روزه جنبه های تشخیصی و درمانی سرطان پستان برگزار می شود .


مدیر گروه پژوهشی بیماری های پستان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران از برگزاری سمینار یک روزه جنبه های تشخیصی و درمانی سرطان پستان در تاریخ 28 آبان ماه جاری در مرکز تصویربرداری مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) خبر داد. 

دکتر آسیه الفت بخش متخصص جراحی عمومی و عضو هیات علمی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران با اعلام این خبر گفت: آموزش از مهمترین اهداف مرکز تحقیقات سرطان پستان جهاد دانشگاهی است که در راستای رسالتش انجام می گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: این آموزش می تواند هم در سطح متخصصین و هم در سطح عموم جامعه انجام گیرد و با این هدف مرکز تحقیقات سرطان پستان اقدام به برگزاری یکسری برنامه های آموزشی مستمر برای آشنایی هر چه بیشتر با این سرطان نموده است.

 وی در ادامه از همایش آشنایی با سرطان پستان که در اکتبر سال گذشته برای بیماران  و مراجع کنندگان به مرکز تحفیفات سرطان پستان برگزار شده بود یاد کرد و اظهار داشت: در آبان ماه امسال نیز این مرکز در نظر دارد که سمینار یکروزه ای برای آشنایی هر چه بیشتر پرستاران، ماماها و پزشکان عمومی و متخصصین زنان با علائم این بیماری، به عنوان اولین گروه هایی که با این بیماری مواجه هستند برگزار کند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: مهمترین هدف ما از برگزاری این سمینار آشنایی گروه های هدف مذکور با شناسایی به موقع علائم سرطان پستان، معاینه و ارجاع زودهنگام بیمار به مراکز درمانی است.

وی در ادامه ابراز داشت: در این سمینار یکروزه تمامی گیرنده های تشخیص ، درمان و درمان های کمکی برای گروه های هدف شرح داده می شود. و روش های معاینه صحیح، خودآزمایی پستان و آشنایی با کلیشه های نرمال ماموگرافی در قالب سخنرانی ارائه می شود.

گفتنی است: این سمینار كه دارای امتیاز بازآموزی برای پرستاران، ماماها و پزشکان عمومی می باشد، ساعت 8 روز پنجشنبه 28 آبان ماه افتتاح خواهد شد.
 
گردآوری: گروه سلامت سیمرغ
ww.seemorgh.com/health
منبع:جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران - jdtums.ac.ir