تحقیقات جدید نشان می‌دهد استرس زا ترین زمان در بین تمام مادران یکسان است.
 
تحقیقات جدید نشان می‌دهد استرس زا ترین زمان برای مادران در طول دوران مدرسه صبح‌هاست و میزان این استرس در نزدیک دقایق شروع مدرسه به اوج می‌رسد.

این بررسی‌ها نشان می‌دهد بیدار کردن بچه‌ها از خواب ، اطمینان حاصل کردن از این که آن‌ها صبحانه خود را به طول کامل خورده اند و کمک کردن برای جمع‌آوری کتاب‌ها و لباس پوشیدن انرژی بسیاری از مادران می‌گیرد و در بسیاری از مواقع آن‌ها را به شدت مضطرب می‌کند.

اما زمانی که فقط چند دقیقه به شروع مدرسه‌ها و به صدا در آمدن زنگ مدارس باقی مانده است و مادران مجبورند در یکی از شلوغ‌ترین ساعات ترافیکی ، کودکان خود را به مدرسه برسانند پر استرس‌ترین زمان برای والدین محسوب می‌شوند.

در بررسی روی 2000 مادر مشخص شد مدرسه‌ها باعث می‌شوند 40 درصد مادران حتی قبل از رسیدن به محل کار خود دچار استرس شوند.

42 درصد از مادران نیز اعتراف کرده اند به دلیل تلاش برای رساندن به موقع فرزندشان به مدرسه ، رفتار مناسبی درخیابان‌ها ندارند و حتی منجر به خشونت‌ها و درگیری‌های خیابانی می‌شوند.

تریسی هایم از Uniroyal که این تحقیق را انجام داده است در این باره گفت : آماده کردن بچه‌ها و رساندن آن‌ها به مدرسه باعث به وجود آمدن استرس زیادی در میان مادران در آغاز صبح می‌شود.

40 درصد از مادران اعلام کردند رساندن کودکان به مدرسه نگران کننده‌ ترین بخش روز است ، در حالی که 38 درصد دیگر اعلام کردند نمرات آن‌ها ، انجام دادن تکالیف و موارد مشابه باعث می‌شود آن‌ها روز پر استرسی را تجربه کنند
 
گردآوری : گروه سلامت سیمرغ
www.seemorgh.com/health
منبع : khabaronline.ir
 
مطالب پیشنهادی :
 6 غذای مورد نیاز هر خانم
سوزش ادرار در خانم ها
تاثیر متفاوت صبحانه در خانم ها و آقایان؟!
احتمال سقط جنین در چه خانم هایی بیشتر است؟!
بهداشت جنسی در خانم ها!