پیشنوازی برای گرم شدن همسر سرد مزاج
 هر زنی به شما می گوید که پیشنوازی یک بخش جدایی ناپذیر در رابطه جنسی است و جزئی مهم از آن محسوب می شود

گرم شدن همسر سرد مزاج با پیشنوازی اصولی

گرچه برخی مردان ممکن است از پیشنوازی به عنوان یک کار اضافه و مزاحم یاد کنند نه چیزی که از آن لذت ببرند ولی هر زنی به شما می گوید که پیشنوازی یک بخش جدایی ناپذیر در رابطه جنسی است و جزئی مهم از آن محسوب می شود. نادیده گرفتن زمان کافی در هنگام مقاربت تنها منجر به سرخوردگی همسر شما می شود. اگر می خواهید ارگاسم خوبی را با شما تجربه کند داشتن یش نوازی قبل از رابطه جنسی برایتن ضروری است.

اگر مشکلی برای شروع دارید یا فقط به دنبال ارضای خود هستید، بهتر است این مقاله را بخوانید. ما به شما نکات و ترفندهای موثر پیش نوازی را می آموزیم به طوری که شعله های جنسی را در هر دوی شما به بهترین شکل ممکن روشن کند.

بیشتر بدانید : چرا صبح بهترین زمان برای رابطه جنسی است + دلایل علمی

بیشتر بدانید : 8 اشتباه زنانه در رابطه جنسی و راه حل آنها


پیش نوازی با ماساژ

برای گرم شدن و ایجاد آمادگی برای دخول، کارتان را با ماساژ در طول پاها، از بالای ران ها تا ساق پا شروع کنید.

سپس روی کف پا تمرکز کنید، پاشته پا و کف پا را ماساژ دهید. سپس روی انگشتان متمرکز شده و به طور جداگانه هر کدام را ماساژ داده بکشید. اگر تمایل به مکیدن انگشتان پا دارید باید بگوییم یکی از موثرترین روش ها برای تحریک جنسی محسوب می شوند پس بعد از اتمام ماساژ این کار را انجام دهید.


برای پیشنوازی از او بپرسید چطور آماده اش کنید

زمانی که شک دارید همسرتان از چه کاری خوشش می آید بهتر است مستقیما از او بپرسید که دوست دارد موقع رابطه جنسی چه کارهایی انجام دهید. به فته باربارا بارتلیک ، استاد روانپزشکی دانشگاه کورنل، اگر همسرتان متوجه شود که شما در تلاش هستید که به او لذت بدهید مسلما تمایل بیشتری برای جبران لطف شما خواهد داشت.


تمرکز بر کیفیت پیشنوازی نه کمیت

اگر روی بهبود کیفیت پیش نوازی تمرکز کنید همسرتان به هیچ عنوان در مورد کمیت آن شاکی نخواهد بود. به گفته مایکل پری ، متخصص روان پزشکی در آمریکا ، اگر طوری رفتار کنید که نشان دهد فط به دنبال دخول هستید ، همسرتان متوجه شده و زمان بیشتری طول می کشد تا تحریک شود.

به عبارت دیگر، هر کاری که می خواهید انجام دهید و از آن لذت ببرید. اگر دوست دارید بدانید لمس ساق پایش چه حسی دارد ، با قدردانی و لذت آن ها را بفشارید. اگر جای دیگری از بدنش را دوست دارید، آن جا را ببوسید. وقتی یک مرد کاری را که انجام می دهد، دوست داشته باشد باعث می شود همسرش خیلی بیشتر و سریعتر تحریک شود.


پیشنوازی را با  آرامش شروع کنید

بله، کلیتوریس یک محل شناخته شده و آشکار برای تمرکز روی آن است. با این حال بسیاری از مردان در مورد کلیتوریس اشتباه می کنند. به گفته دکتر کتی وینکز ، تحریک مستقیم کلیتوریس می تواند دردناک باشد. خیلی بهتر است که کلاهک کلیتوریش جایی که بالای دو لابیا به هم میرسند را ماساژ دهید یا دو طرف کلیتوریس.

در هنگام بازی با کلیتوریس در رابطه اورال در ابتدا روی کلیتوریس تمرکز کنید و سپس روی سایر بخش ها.

کلیتوریس به حرکات ملایم بهتر واکنش نشان می دهد ، می توانید روی کلیتوریس متمرکز شده و کمی کشش رویش ایجاد کنید ولی بهتر است بعد از آن کمی فاصله انداخته به سایر اندام ها مشغول شوید و پس از وقفه ای مناسب دوباره به سراغ تحریک کلیتورال بروید.

یکی از بهترین حرکات در رابطه اورال ایجاد حرکت مثل عدد 8 انگلیسی است که می توانید همسرتان را سریعتر گرم کند.

بیشتر بدانید : دانستنیهای کلیتوریس و نقش کلیتوریس در ارگاسم خانم ها


در پیشنوازی لابیا را نادریده نگیرید

پایانه های عصبی بسیار زیادی روی لابیا ها قرار گرفته است که نباید آن ها را ناده بگیرید. ماساژ لابیا با انگشتان و گرفتن آن ها می تواند به شما کمک کند.

بیشتر بدانید : لابیا چیست؟ خانم ها چه باورهای اشتباهی درمورد لابیا دارند؟


هنگام پیشنوازی تمام بدن همسرتان را کاوش کنید

زوج در حال صحبت کردن در اتاق خواب

پیش نوازی نباید فقط بر اندام تناسلی متمرکز باشد. سایر قسمتهای بدن مانند گردن، ران و سینه هم ماطق بسیار حساسی هستند بهتر است به جای تمرکز و سریع رفتن سراغ آلت تناسلی روی سایر قسمت های بدن همسرتان متمرکز شوید. و از رابطه اورال و نوازش در گردن، پشت، گوش ، شکم یا حتی مچ دست به خصوص روی نبض استفاده کنید.


هنگام پیشنوازی بیش از حد صحبت نکنید

مراقب آنچه قبل از شروع رابطه می گویید باشید. برخی صحبت ها می تواند جلو تحریک شدن همسرتان را بگیرد. صجبت در زمان پیش نوازی فقط باید روی کلمات تحریک آمیز و عاشقانه یا کثیف متمرکز شود. یک بخش بدن را انتخال کرده و چیزهایی که در موردش دوست دارید یا فانتزی های خود را در آن مورد بیان کنید. زنان تحریک ذهنی می خواهند پس از این ویژگی نهایت استفاده را ببرید.


هنگام پیشنوازی به احساس او توجه کنید

همه افراد با هم متفاوتند بنابراین باید به عکس العامل او هنگام انجام کارهایتان دقت کنید. اگر حواستان را جمع کنید برایتان سخت نخواهد بود که متوجه شوید کدام کارتان موثر است و کدام حرکت را باید تغییر دید.

مثلا اگر از حرفهای عاشقانه بیشتر تحریک میشود همان را  ادامه دهید یا اگر کاناپه را ترجیح می دهد او را به اتاق خواب نبرید.


در پیشنوازی به احساس خودتان توجه کنید

اگر از انزال زودرس خود هنگام دخول نگران هستید سعی کنید علایم قبل از ارگاسمتان را دقیق تر بشناسید. اغلب مردان فقط آخرین علامت را می شناسند که دیگر راهی برای بازگرداندنش نیست و قبل از این که بخواهند دچار انزال می شود. به گفته دکتر دیوید کوپلند نوسیدن کتاب چطور در مقابل زنان موفق باشید، سعی کنید دو تا سه علامت حسی قبل از ارگاسمتان را بشناسید تا بتوانید انزال خود را به تاخیر بیندازید.


در پیشنوازی بوسیدن را فراموش نکنید

به گفته پروفسور پتی بریتون، متخصص بیماری های بالینی زنان، اگر احساس کردید که علاقه همسرتان رو به کاهش است بوسیدن همیشه می تواند دوباره او را به شما برگردند.

به یاد داشته باشید که بوسیدن با احساس همیشه به معنای بوسه لب ها نینست می توانید ، بینی، چشمان و پیشانی او را هم ببوسید.


به شجاعت او پاداش دهید

وقتی او حرکاتی در جهت لذت بردن یا لذت دادن به شما  انجام دهید از او قددانی کنید و اجازه دهید بداند چقدر برایتان ارزشمند است. به او بگویید زمانی که این کارها را انجام می دهد چقدر برایتان دوست داشتنی می شود برخی زنان می ترسند که حرکاتشان یا شروع کننده بودنشان برای شما ناراحت کننده باشد و شما را دچار سوتفاهم کند.


بدانید چه زمانی می توانید پیش نوازی نداشته باشید

اگر حس جنسی در حال حاضر بین شما قوی است گاهی اوقات می توانید پیش نوازی را انجام ندهید.

اگر مدت زمان طولانی با هم بوده اید به اندازه کافی هم را می شناسید و می دانید که چه موقع می توانید یک رابطه جنسی سریع بدون پیشنوازی داشته باشید.

بیشتر بدانید : مردان چگونه باید همسرشان را تحریک کنند؟

بیشتر بدانید : برای داشتن یک رابطه جنسی خوب باید این اصول اولیه مهم را بدانید



 
تهیه و ترجمه: گروه سلامت سیمرغ
seemorgh.com/health
اختصاصی سیمرغ