مهم ترین نیازهای خانم ها در رابطه جنسی چیست؟
نیازهای جنسی خانم ها در رابطه جنسی با نیازهای مردان متفاوت است و البته کمی پیچیده تر که دانستن این نیازها می تواند به بهبود روابط کمک زیادی کند

 خانم ها در رابطه جنسی چه می خواهند؟

مجله ماکسیم، تلاش مداومی را از 22 سال پیش شروع کرد تا بگوید ما مردان بهتر است این حقیقت را بپذیریم که موقعیت زنان و سطح خواسته و شعور جنسی شان افزایش یافته است.

برای همین خوب است بدانیم توقعات جنسی زنان چیست؟

مجله ماکسیم برای معرفی توقعات جنسی زنان، این بار به سراغ خود آنها رفته است و توصیه های جنسی 10 زن را جمع آوری کرده است:

بیشتر بدانید :  8 تاثیر رابطه جنسی بر مغز انسان

بیشتر بدانید : خانمها در زمان رابطه جنسی به این موارد فکر نکنید!

بیشتر بدانید : چرا خانم ها هنگام رابطه جنسی دوست دارند چراغ خاموش باشد

1- اصلا عجله نکنید

با شیطنت تمام، به همه نقاط بدن خانم توجه کنید. در قدم اول، بگذارید حس کند که مشغول یک ماجرای یکنفره نیستید. بدن وی را نوازش کنید، ببوسید و به او فرصت دهید باری رابطه آماده شود. 

2- می خواهند صدایتان را بشنوند

همانطور که شما دوست دارید صداهای برخواسته از تمنای جنسی خانم ها را بشنوید خانم ها هم دوست دارند شاهد صحبت کردن شما در این لحظات باشند. بیتابی تان و کارهایی که میخواهید با همسرتان بکنید را بر زبان بیاورید تا او هم حس کند که به خاطرش تحریک شده اید. با این کار وی را از بودن در کنارتان ذوق زده می کنید. زنان اگر کنار شما احساس امنیت و تمنا را تجربه کنند مثل یک شکوفه زیبا باز می شوند و همه جذابیت ذاتی شان را نثار شما می کنند.

3 – دستان تان بیکار نباشد

برای اغلب خانم ها به ارگاسم رسیدن فقط با دخول شاید غیرممکن باشد برای همین با دستان و انگشتان تان به سراغ نقاط حساس خانم بروید. بهترین حالت تحریک جنسی و نرم و لغزان شدن ناحیه واژن است، به کارگیری همزمان تماس انگشتان تان به همراه آلت تان در اطراف و درون عضو جنسی به تحریم خانم ها کمک می کند. 

به یاد داشته باشید اغلب خانم ها، برخلاف آقایان، با دخول به ارگاسم نمی رسند، بلکه از طریق تحریک کلیتوریس به ارگاسم می رسند، برخی خانم ها هم با تحریک سینه ها ارگاسم را تجربه می کنند، بنابراین نقطه حساس همسر خود را پیدا کنید. 

بیشتر بدانید : ارگاسم یعنی چه؟ + دلیل ارضا نشدن خانم ها

4- هر شگردی بلدید رو کنید

خانم ها همه شبیه هم نیستند و هر کدام به شیوه خود برای رابطه آماده می شود، و تمایل پیدا می کند که به نزدیکترین شکل ممکن، کنار و درون او باشید. بعضی از خانم ها ضربهه زدن روی باسن را دوست دارند، بعضی دیگر از شنیدن نجواهای تحریک کننده و حتی غیرمرسوم لذت می برند. برای برخی دیگر بوسیدن و نوازش اطراف کشاله ران روش خوبی برای تحریک کردن است.

5 – آرام و بدون عجله لباس ها را از تنش در آورید
زن و شوهر در تخت

اکثر خانم ها دوست دارند آرام و بدون هیچ عجله ای لباس ها توسط شریک جنسی شان از تن شان خارج شود، اینطوری حس می کنند که قدر او را می دانید و شاهد جزئیات ظریف و کش و قوس های بدنش خواهید بود. برخی دیگر اینطور نیستند، این شما هستید که باید کشف کنید نیاز همسرتان چیست. 

6 -ذکر و فکرتان، تمام شدن نباشد

آقایان بهتر است بتوانید خود را در رابطه جنسی کنترل کنید، یکه تازی نکنید و  بگذارید این مسیر را تا مقصد لذتبخش، با هم طی کنید. 

7. پوزیشن های جدید را با هم امتحان کنید

اکثر زن و شوهرها دو سه نوع حالت آمیزش را مدام تکرار می کنند و طبعی است که پس از مدتی خسته کننده و تکراری می شود. یادتان نرود که هر چند وقت، یک حالت آمیزش جدید را  معرفی و امتحان کنید.

بیشتر بدانید : بهترین موقعیت های جنسی برای شرایط گوناگون

9. به چشمان همسرتان بنگرید

عمل جنسی خیلی مطبوع تر می شود اگر وقتی در درون یک زن هستید و همزمان با بوسه و نوازش و چشم در چشم دوختن ها بر صمیمیت ماجرا می افزائید.

10 – عشق بازی یعنی همه چیز

برای بعضی زنان، عشق بازی حتی دوست داشتنی تر از آمیزش است. از عشقبازی، با شتاب عبور نکنید، زمان عشق بازی رو طولانی کنید و به همسر خود نشان دهید که رابطه جنسی یک ماجرای یک نفره نیست.

بیشتر بدانید :  رابطه جنسی برای مبتلایان به دیابت چگونه است؟

بیشتر بدانید : کارهایی که بعد از پایان رابطه جنسی باید خانم ها انجام دهند!

بیشتر بدانید : فواید رابطه جنسی برای بدن خانم ها

بیشتر بدانید : رابطه جنسی اثری مشابه ورزش دارد؟

تهیه و ترجمه: گروه سلامت سیمرغ
seemorgh.com/health
اختصاصی سیمرغ / منبع: maxim