آنچه كه طراح این اتاق نشیمن در نظر داشته ایجاد نوری رمانتیك بوده است . برای ایجاد كمی تلالو بر روی نیم ستونهای بین درهای فرانسوی استفاده شده در دكور، مشعل های كریستالی نصب شده است .

حس رمانتیك بودنتان را تنها برای روزهای خاص  نگه ندارید . در این مقاله 4 طراح به شما  نشان می دهند  چگونه  در همه اتاقهای خانه اتان دكوری رمانتیك  داشته باشید .    

یك گل بزرگ شبیه مگنولیا به هیچ تزیین دیگری نیاز ندارد . این گل خود به تنهایی بسیار محشر و فوق العاده است وقتی هم در یك كاسه آب بصورت شناور قرار داده شود فوق العاده تر خواهد شد . هال ویلیامسون  Hal Wiliamson  طراح داخلی در طراحی دكوراسیون منزل مشتریانش كه در نیو اورلئان  New Orleans   زندگی می كنند از گلهای معطر استفاده كرد . 

 


یك روكش كوچك را امتحان نمایید 
در اتاق غذاخوری خانه برای روكش همه صندلی ها از نوعی پارچه طرحدار استفاده شده است و طرح روكش هر صندلی با صندلی  دیگر متفاوت است. استفاده از این طرحهای متنوع شامل درخت و قایق شناور بر سطح رودخانه جلوه خاصی به فضا بخشیده است . 
   
 


نور ملایم و درخشان 
آنچه كه طراح این اتاق نشیمن در نظر داشته ایجاد نوری رمانتیك بوده است . برای ایجاد كمی تلالو بر روی نیم ستونهای بین درهای فرانسوی استفاده شده در دكور، مشعل های كریستالی نصب شده است . دلیل  انتخاب لامپ شیشه ای جیوه ای به شكل كدو،  نقره فام بودن آن است. 
 

 


تزیین آیینه 
یكی از طراحان با نام مك بورنی  McBournie  برای تزیین آیینه های خیلی كوچك ایتالیایی با قالب گچبری شده  دهه 1920 كه در اتاق خواب مورد استفاده قرار می گیرد  از یك ارسی ( پنجره بالا رو )  استفاده كرده است . 

 


الهام از فضای طبیعت بیرون از خانه 
 طراح برای ایجاد احساسی خوشایند شبیه احساس بودن در یك باغ  برگهای درخت موز -  طرح كاغذ دیواری هتل بورلی هیلز  Beverly Hills  - را در آشپز خانه آویزان كرده است تا هم آهنگ با فضای حیاط و برگهای درخت موز بیرون درهای فرانسوی باشد . 

   


استفاده از روكش های هوس انگیز و تحریك كننده 
در این اتاق خواب اربابی بر روی روكش ابریشمی تختخواب یك روكش  پوست مینك ( مینك نوعی حیوان با پوستی با ارزش مثل پوست خز ) انداخته شده است . 

   


 


كمد و گنجه خانه تان را فراموش نكنید 
مطمئناً می توانید درب كمد را ببندید  اما كمد جز آن دسته از مواردی است كه خیلی به آن توجه نمی شود . عكس ذیل كه طراحی یكی از طراحان به نام ارین والن سیچ  Erinn Valencich   می باشد درباره طرحش می گوید : دیوار پشتی كمد را با استفاده از یك كاغذ دیواری با طرحهای گرافیكی سیاه و سفید پوشانده ام و بقیه دیوارها كه بر اثر آویزان كردن لباس پوشانده شده اند به رنگ آبی یخی می باشد . به دلیل پوشاندن شده دیوارها سقف كمد معمولاً خیلی به چشم می آید بنابراین برای تزیین سقف از یك لوستر شیشه ای مشكی استفاده كرده ام اما كمی از كریستالهایش را درآورده ام تا كمی خلوت تر شود .   

 




تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ





مطالب پیشنهادی :

چیدمانی سفید برای آشپزخانه تان داشته باشید

6 نکته اصلی فنگ شویی برای چیدمان اتاق خواب 

دکوراسیون سیاه و سفید را اینگونه بچینید 

اتاق نشیمن تان را بهاری کنید

برچسب های دیواری جدید و زیبا!!