تزیین دکوراسیون داخلی با رنگ های گرم، مخصوص فصل پاییز
هنگامی که می خواهید منزل خود را تزیین و چیدمان کنید با به کار گیری رنگهای قرمز ، نارنجی و طیف رنگی طلایی از رنگهای فضای پاییزی الهام بگیرید

ایده هایی برای تزیین دکوراسیون داخلی با رنگ های گرم

هنگامی که می خواهید منزل خود را تزیین و چیدمان کنید با به کار گیری رنگهای قرمز ، نارنجی و طیف رنگی طلایی از رنگهای فضای پاییزی الهام بگیرید.

دکوراسیون اتاق ناهارخوری با رنگ های ظبیعت
دکوراسیون اتاق ناهارخوری با رنگ های ظبیعت,

دیوارهای کاراملی رنگ، خنثی به نظر می رسند. با این حال  پس زمینه گرمی را برای یک اتاق کوچک نمایان می کند. پارچه­ کتان معمولی و مخلوطی از مبل های یک شکل و لوسترهای زیبا در اتاق، تقابل و هماهنگی ایجاد می کند و به این ترتیب اتاقی خلق می شود که گلچینی از بهترین ها را در خود جای داده است.

بیشتر بدانید : دکوراسیون پاییزی با 7 ایده جالب و کم هزینه


دکوراسیون داخلی پاییزی با رنگ شرابی
دکوراسیون پاییزی با رنگ شرابی,

رنگ شرابی در این اتاق با سایه روشن کرم رنگِ پایین دیوارها متعادل شده است .کنار هم قرار گرفتن   پارچه­ای با طیف رنگهای پاییزی که روی مبل ها را پوشانده و صندلی سیاهِ براق و کرومی رنگ فضایی مدرن را ایجاد کرده است.

 

دکوراسیون داخلی پاییزی با رنگ قرمز خاکی
دکوراسیون پاییزی با رنگ قرمز خاکی,

این اتاق که رو به فضای بیرونی باز می شود از کف تا سقف غرق رنگ قرمز خاکی است. میز ناهار خوری بر روی یک فرش خاکستری رنگ قرار دارد و دکوراسیون اتاق ها، بیشتر گلهای و میوه های تازه را شامل می شود که اشاره ای مستقیم به طبیعت دارد.

دکوراسیون داخلی پاییزی با رنگ نارنجی قهوه ای
دکوراسیون پاییزی با رنگ نارنجی قهوه ای,

طبیعت و مدرنیزم  در این اتاق خاص و ممتاز با یکدیگر تلاقی کرده اند. دیوار مایل به رنگ نارنجی قهوه ای، غنی و زمینی به نظر می رسد و مجسمه­ ی سفید حیوان تأثیر منحصر به فردی دارد. صندلی چرم، فرش با طرح پوست گور خر،کنده ی درخت که حکم میز عسلی را دارد حس قابل لمسی از طبیعت را در خود جمع کرده اند.

دکوراسیون داخلی پاییزی با رنگ ترکیب رنگ نارنجی خاکستری
دکوراسیون پاییزی با رنگ ترکیب رنگ نارنجی خاکستری,

نارنجی، خاکستری و کرم یک پالت رنگ پیچیده و دشوار جهت استفاده ایجاد می کنند. دیوارهای اتاق تان را با رنگ کدویی کاملاً بپوشانید و سپس از رنگهای خنثی در جهت آرام کردن فضای رنگی اتاق استفده کنید.تأکید های نقره ای و شیشه ای تعادل درستی از تلألو ها را ایجاد می کند.
 

دکوراسیون داخلی پاییزی آشپزخانه با رنگ قرمز
دکوراسیون پاییزی آشپزخانه با رنگ قرمز,

هنگام اضافه کردن رنگ به کابینت خود خلاقیت به خرج دهید به جای رنگ کردن دیوارها با یک رنگ قرمز غلیظ ،فکر کنید و سپس یک رنگ قهوه ای خنثی را انتخاب و سپس با قرمز روشن مخلوط کرده و کابینت ها را با آن رنگ کنید. آثار هنری ، اَپن(بار) براق و صیقلی، و لوازم فولاد ضد زنگ، را با هم ترکیب کنید تا در نگاه پایانی غافلگیر کننده و با نشاط به نظر برسد.

دکوراسیون داخلی پاییزی با رنگ پرتقالی
دکوراسیون پاییزی با رنگ پرتقالی,

این دیوار نارنجی رنگ، گرمای متعادل پاییز را تداعی می کند. نیمکت روستایی، پتوی گرم وراحت، و آثار هنری بر گرفته از طبیعت – احساس آسایش را به اتاق می آورد.آذینهای سفید رنگ، در، و سقف به راستی امروزی هستند و در تقابل با رنگ غنی دیوار خودنمایی می کنند.

 

دکوراسیون داخلی پاییزی با رنگ نارنجی
دکوراسیون داخلی پاییزی با رنگ نارنجی,

دو درجه (پله)از رنگ نارنجی که به صورت راه راه رنگ شده یک دلبستگی بصری را به دیوارهای اتاق نهار خوری داده است. مبلمان و کف ساده هستند ،اما اشیاء زینتی ممتاز وسط میز،گونه ای دیگر از روشنایی را برای اتاق به ارمغان آورده اند. .

 

دکوراسیون اتاق نشیمن با رنگ قرمز و مبل چرمی
دکوراسیون اتاق نشیمن با رنگ قرمز و مبل چرمی,

این اتاق با دیوارهای قرمز، بسیار شیک و درجه یک است. صندلی سفید بدون دسته تمیز، طرح های  مدرن و نیمکت چرمی حس گرما را به وجود می آورد. فرش با طرح پوست گور خر جالب و حیرت انگیز است، و پنجره های بزرگ اجازه ی ورود نور طبیعی را به اتاق داده است.


بیشتر بدانید : دکوراسیون پاییزی با الهام از طبیعت

بیشتر بدانید : دکوراسیون پاییزی این خانه ها شما را عاشق پاییز می کند

بیشتر بدانید : دکوراسیون داخلی تان را پاییزی کنید



تهیه و ترجمه :گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ