اگر دوست دارید تا عید 10 کیلو لاغر شوید با ما همراه باشید
آیا سعی می کنید برای یک مناسبت و یا مراسم خاص مثل عید نوروز وزنتان را کاهش دهید ؟ اگر جوابتان مثبت است و می خواهید در عرض ۳ تا ۴ هفته آینده ۱۰ کیلو لاغر شوید از این راهنمای ساده استفاده کنید.

برای عید امسال 10 کیلو لاغر شوید

 

برای لاغر شدن تا عید هر روز ۴ وعده غذا بخورید

خوردن ۴ وعده غذایی کوچک در طول روز میزان سوخت و ساز بدن شما را افزایش می دهد و به شما کمک می کند که سریعتر لاغر شوید . علاوه بر این خوردن ۴ وعده غذایی باعث می شود که کمتر احساس گرسنگی کنید. برای هر وعده ، غذاهای مناسب انتخاب کنید و سعی کنید بیشتر سبزیجات و میوه های خام مصرف کنید زیرا میوه ها و سبزیجات خام نسبت به میوه ها و سبزیجات پخته کالری کمتری دارند .

 

برای لاغر شدن تا عید، تا آنجایی که می توانید آب بنوشید

نوشیدن آب زیاد باعث می شود شما کمتر احساس گرسنگی کنید و علاوه براین بدنتان هم دچار کم آبی نمی شود. برای صبحانه و یا قبل از اولین وعده غذایی خود از یک چربی سوز قوی استفاده کنید و برای عصر هم حتما" یک چربی سوز استفاده کنید. با خوردن یک قرص مولتی ویتامین در روز می توانید تا حدودی کمبود کالری و مواد مغذی بدن خود را جبران کنید .

 

برای لاغر شدن تا عید، در هر روز بین نیم ساعت تا یک ساعت ورزش کنید

در طول این مدت سعی کنید از یک رژیم سم زدایی نیز استفاده کنید تا بدنتان کاملا" سم زدایی شود. رژیم سم زدایی معمولا" شامل آب و میوه ها و سبزیجات فرآوری نشده است.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : aftabir.com