راز تناسب اندام و زیبایی جنیفر آنیستون فاش شد!!
همه ما جنیفر آنیستون را با سریال  معروف «دوستان» می‌شناسیم. این بازیگر 53 ساله همیشه مراقب سلامتی و تناسب اندامش بوده و رژیم‌ های غذایی‌ اش در بین مردم بسیار معروف شده است

جنیفر آنیستون از رازهای تناسب اندام و زیبایی اش می گوید

همه ما دوست داریم همیشه سالم و آراسته  باشیم و برای این کار رژیم‌های غذایی مختلفی را تجربه کرده‌ایم. داشتن تناسب اندام و در کنار آن حفظ سلامتی بدن، فقط مختص مردم معمولی نیست. سلبریتی‌ ها و هنرمندان در سراسر جهان، بیشتر از ما به دنبال این هدف هستند و برای داشتن بدنی سالم و در عین حال متناسب، زیر نظر بهترین متخصص‌های تغذیه و مربی‌های ورزشی، سبک زندگی خاص خود را دارند. در این مقاله به معرفی و بررسی رژیم‌ های غذایی و فعالیت بدنی سلبریتی‌های جهان خواهیم پرداخت.

بیشتر بدانید : رازهای تناسب اندام 11 سلبریتی معروف دنیا

جنیفر آنیستون برای سلامتی خود چه می‌ کند؟

همه ما جنیفر آنیستون را با سریال  معروف «دوستان» می‌شناسیم. این بازیگر 53 ساله همیشه مراقب سلامتی و تناسب اندامش بوده و رژیم‌ های غذایی‌ اش در بین مردم بسیار معروف شده است.

رژیم معروف جنیفر آنیستون، نوعی رژیم روزه‌داری است. او معمولا چند روز پشت سرهم این رژیم را می‌گیرد. جنیفر قبلاً به رادیو تایمز گفته بود: من به طور متناوب و پس از وعده صبحانه تا شب هیچ چیز نمی‌خورم. گاهی هم رژیم  غذای جامد می‌گیرم و تا 16 ساعت فقط مایعات مصرف می‌کنم.

راز تناسب اندام و زیبایی جنیفر آنیستون فاش شد!!
راز تناسب اندام و زیبایی جنیفر آنیستون فاش شد!!

خانم آنیستون در سال 2016 در یک مصاحبه گفت: «روزهایی که رژیم روزه‎داری ندارم ناهار من معمولا یک نوع سبزیجات یا سالاد با پروتئین کامل است. همیشه سعی می‌کنم پروتئین کافی را به بدنم برسانم».

جالب است بدانید ورزش مورد علاقه این ستاره سینما و تلویزیون، دوچرخه سواری است و به صورت مداوم و منظم به انجام این ورزش هوازی در روز می‌پردازد. این بازیگر معروف در مصاحبه دیگری درباره سبک زندگی‌اش گفته است: «اگر نتوانم دوچرخه سواری را به عنوان روتین ورزشی‌ام انجام دهم، حداقل روزی 40 دقیقه برای بالا بردن ضربان قلبم می‌دوم.»



بیشتر بدانید : تناسب اندام با توصیه‌های خوش ‎اندام‌ ترین ستاره‌ های هالیوود

بیشتر بدانید : رژیم لاغری سلبریتی ها می تواند ما را لاغر کند؟

بیشتر بدانید : 10 رژیم غذایی از 10 ستاره مطرح هالیوودی!



گردآوری: گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع: khorasannews.com