تناسب اندام با توصیه‌های خوش ‎اندام‌ ترین ستاره‌ های هالیوود
  اگر دوست دارید بدانید که سلبریتی ها چه مقدار در هفته و هر بار چه ورزشی می کنند، در ادامه مطلب همراه مان باشید

 توصیه‌های ورزشی خوش‎ اندام‌ ترین ستاره‌ های هالیوود

 ستاره های هالیوود، به ظاهر خود اهمیت زیادی می دهند، از کلویی کارداشیان گرفته تا جنیفر گانر، برای این که اندامی جذاب و روی فرم داشته باشند، به طور مدام ورزش می کنند. آنها بهترین مربیان ورزشی را استخدام و طبق برنامه ورزشی خاصی پیش می روند.

بیشتر بدانید : راز زیبایی و تناسب اندام ستاره های هالیوودی اینجاست

کلویی کارداشیان

کلویی کارداشیان می گوید که برنامه ورزشی تنها در صورتی نتیجه می دهد که به طور منظم باشد. این ستاره 34 ساله در اپلیکیشن خود برای هوادارانش نوشت: «من هیچوقت ورزش را ترک نکرده ام. راز موفقیت من 5 تا 6 بار ورزش در هفته است. من حتی در دوران بارداری هم فعالیت بدنی خودم را رها نکردم.» مربی او نیز در این باره می گوید: «کلویی خستگی ناپذیر است. او چندین سال است که با من کار می کند. من بدون اغراق، هر روز او را در باشگاه می بینم.»

کیت هادسون

کیت هادسون عاشق ورزش پیلاتس، یوگا و رقص است. او سعی می کنید که ورزش های متفاوت را با هم انجام دهد. به عنوان مثال یوگا که ورزشی آرام و با تمرکز است را در کنار رقص که پر از هیجان و تحرک است، انجام می دهد. از نظر او همین موضوع توانسته تناسب اندام او را حفظ کند.

جنیفر گارنر

به قول جنیفر گارنر: «ورزش های من ترکیبی از کاردیو و حرکات کششی ست. من سعی می کنم که ورزشی کنم که مرا شاد و پرانرژی نگه می دارد. اگر از ورزشم لذت ببرم، هیچگاه رهایش نمی کنم. بنابراین ورزش را خیلی جدی نگیریم و به آن مثل یک سرگرمی نگاه کنیم، تا تاثیر خود را تا جای ممکن بگذارد.»

جنیفر لوپز

جنیفر لوپز حرکت پلانک را به دیگر حرکات ورزشی ترجیح می دهد. او می گوید: «من در ورزش خستگی ناپذیرم. ورزش به من انرژی می دهم. در واقع من با ورزش خودم را بیان می کنم. البته در این حین به خودم استراحت نیز می دهم اما در کل هیچوقت آن را رها نکرده ام. به نظر من پلانک پهلو یکی از بهترین و تاثیرگذارترین حرکاتی ست که در برنامه ورزشی من وجود دارد.»

هلی بری

با وجود این که هلی بری 51 سال سن دارد، ولی همچنان جوان و پر انرژی به نظر می آید. راز اندام متناسب و ورزشکاری او استفاده از کش های ورزشی ست. او می گوید که این کش ها نه تنها ارزان هستند بلکه می توان هر کجا از آنها استفاده کرد. به عنوان مثال من در مقابل تلویزیون، یا در زمان و مکان های دیگر، از کش های ورزشی استفاده می کنم. آنها قدرت بدنی مرا به میزان زیادی بالا می برند. من این کش ها را به شیوه های سنتی ورزش ترجیح می دهم.»

بریتنی اسپیرز

بریتنی اسپیرز اخیرا ویدیویی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده و زیر آن نوشته: «من از کش های ورزشی برای فرم دادن به پاهایم استفاده می کنم. اسکوات نیز از حرکات محبوب من در بدنسازی ست. برای ورزش های هوازی هم از تردمیل کمک می گیرم. من واقعا از کلاس های ورزش ام لذت می برم و همین موضوع هر روز مرا به سمت باشگاه می کشاند.»

کری آندروود

کری آندروود سخت ورزش می کند. او سعی می کند که عضلات تمام اندام هایش را به کار گیرد. به گفته خودش: «من قبل ترها از وزنه های 5 کیلویی استفاده می کردم اما حال وزنه های 20 کیلویی به دست می گیرم.: من 6 روز در هفته و هر بار به مدت 90 دقیقه در روز ورزش می کنم.»

جولیان هاف

جولیان هاف درباره شیوه ورزش کردنش می گوید: «من از وزنه ها استفاده می کنم. به نظر من لازم نیست که وزنه های سنگین بزنیم، وزنه های 4 یا 5 کیلویی هم تاثیر زیادی روی فرم دهی اندام ما خواهند گذاشت. به جای استفاده از وزنه های سنگین، من تکرارهای ست هایم را بالا می برم. این کار نه تنها به لاغری، بلکه به عضله سازی نیز کمک خواهد کرد. البته انعطاف پذیری نیز گزینه دیگری ست که به آن اهمیت زیادی می دهم.»

شکیرا

خواننده مشهور کلمبیایی عاشق ورزش های کاردیو و قدرتی ست. او 5 بار در هفته و هر بار روی یکی از عضلاتش کار می کند. به عنوان مثال یک روز روی دست ها و روز دیگر روی پاهایش تمرکز می کند. البته جدا از ورزش به برنامه های غذایی اش نیز اهمیت زیادی می دهد.

کیت بکینسیل

کیت بکینسیل هفته ای 5 تا 6 بار ورزش می کند. او معمولا برنامه های ثابت ورزش را دنبال نمی کند و سعی می کند که خودش آنچه فکر می کند برای بدن اش مناسب است را انجام دهد. از نظر او: «احتیاجی نیست که ساعت های زیادی را در باشگاه بگذرانیم، 1 ساعت ورزش هم می تواند تاثیرات خوب و بلند مدتی را روی بدن بگذارد.»


بیشتر بدانید : راز تناسب اندام و زیبایی جنیفر آنیستون فاش شد!!

بیشتر بدانید : رژیم لاغری ستارگان خوش اندام هالیوودی شامل چه سالادهایی است؟

بیشتر بدانید : اسرار تناسب اندام 3 ستاره معروف هالیوودی!

بیشتر بدانید : راز تناسب اندام مانکن های ویکتوریا سکرت Victoria secret


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : زندگی ایده آل