کاهش وزن با 5 روش وحشتناک و خطرناک!!
روشهای بسیاری برای کاهش وزن وجود دارد. ما تصمیم داریم که هرگز هیچ کدام از 5 روش‎ نامعقول و مضحک کاهش وزن زیر را امتحان نکنیم.

5 روشی که بدترین راه‎های کاهش وزن به شمار می‎روند

این روزها راه‎های زیادی برای کاهش وزن وجود دارد. شما می‎توانید قسمتی از معده‎ خود را با گیره ببندید، در تمرین‎های ورزشی که برای ماراتون شما را آماده می‎کنند شرکت کنید، یا به صورت گزینشی از نوشیدنی‎ها، داروها، تزریق‎ها، غذاهای سنتزی یا احشام تغییر یافته به صورت ژنتیکی استفاده کنید. شما می‎توانید همچنین بیشتر از میزان کالری که مصرف می‎کنید، کالری بسوزانید ولی چه کسی برای این کارها وقت دارد؟

درست است، ما انسانهایی به شدت تنبل و بی نهایت خلاق هستیم. بدون توجه به صدها سال آنالیز پزشکی و علمی، چیزی که باعث می‎شود فکر کنیم بی حرکت ایستادن روی یک پاور پلیت در حال لرزش می‎تواند (یکی از راه‎های لاغری) باعث شود ما به خوشتیپی کریس همسورس Chris Hemsworth (یک بازیگر استرالیایی) ‎شویم. سالم زیستن نیازمند سه بخش است: رژیم غذایی، عملکرد قلبی عروقی و ورزش استقامتی. اگر یکی از این بخش‎ها وجود نداشته باشند، سقف چیزی که می‎توانید به دست آورید بسیار کوتاه است.

ما تصمیم داریم که هرگز هیچ کدام از 5 روش‎ نامعقول و مضحک کاهش وزن زیر را امتحان نکنیم:

 

34_scale_Ways-to-Lose-Weight-Without-a-Lick-of-Exercise_511513672_fizkes_FT.jpg

کاهش وزن با پرش از روی جعبه

پریدن از روی جعبه همانطور که نام آن نشان می‎دهد به معنی پریدن از روی یک جعبه است. صفتی که اکثر اوقات به همراه آن به کار برده می‎شود خاصیت "انفجاری" است. ولی شما را در معرض خطر تمامی انواع ریسک‎های مصدومیت، از جمله پاره شدن تاندون آشیل، قرار می‎دهد. اگر میخواهید این حرکت را انجام دهید باید به نرمی هر چه تمام تر که می‎توانید فرود آیید یعنی زمانی که در حال برگشتن روی زمین هستید، به آرامی روی زمین پا بگذارید تا احتمال آسیب بیشتر را کاهش دهید. 

 

کاهش وزن با پاور پلیت لرزان

ورزش کردن روی یک سطح معمولی زمین باعث کالری سوزی می‎شود،اما ورزش کردن روی یک سطح در حال حرکت به معنی کالری سوزی بیشتر است؟ متاسفانه، تحقیقات نشان از این دارند که پاور پلیت‎های ارزان زمانی بیشترین تاثیر خود را در کاهش وزن دارند که همراه با یک رژیم غذایی خوب و برنامه‎ ورزشی باشند. بازی کردن روی این پلیت‎ها زمانی موثر است که به همراه یک رژیم غذایی و برنامه‎ی ورزشی باشد.

 

ورزش با ماسک ضد گاز

این ایده به نظر می‎رسد به معنی محروم کردن خودتان از اکسیژن باشد، بنابراین ماهیچه‎های شما مجبور به شدیدتر کار کردن می شوند. خواهش می‎کنیم بس کنید. شش‎های شما قرار نیست حالت نیمه خفگی داشته باشند. این یکی از بدترین روش ها برای کاهش وزن است.

 

دراز نشست رفتن

برخلاف چیزی که در باشگاه ورزشی یاد گرفته‎اید دراز نشست بهترین راه برای تبدیل یک شکم  بزرگ به یک سیکس پک (شکم شش تکه) نیست. در عوض از حرکات ورزشی پلانک یا پلانک از بغل استفاده کنید، آن‎ها به شکل موثرتری کالری‎های شما را می‎سوزانند، خرد می‎کنند، نرم می‎کنند.

 

fitteen_quiz_canyouspotadangerousdiet_01_w1.jpg

کاهش وزن با مصرف نکردن بی معنی گلوتن

برای بعضی از افراد، مصرف حتی اندکی گلوتن می‎تواند عواقب وخیمی به همراه داشته باشد ولی شما یقینا یکی از آن‎ها نیستید. تنها یک درصد آمریکایی‎ها دارای بیماری سلیاک هستند، با این حال چنین چیزی جلوی آمریکایی‎ها را برای مصرف یک مقدار تخمین زده‎ شده‎ی 8.8 میلیارد دلار غذای عاری از گلوتن در سال 2014 نگرفته است. سازمان Mayo Clinic تخمین می‎زد که 1.6 میلیون آمریکایی نیازی به نخوردن غذاهای فاقد گلوتن ندارند. اگر شما یکی از این افراد هستید و خوردن غذای بدون گلوتن حال شما را بهتر می‎کند، پس خوش بحالتان، وگرنه خواهش می‎کنیم دائم نگویید من "نمی‎توانم" نان بخورم.

 

 

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
Seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ