آناشی حسینی، از طراح لباس و صاحب برند Hiba تا عروس سفیر دانمارک
آناشید حسینی دختر خوزستانی است که به سبب ازدواجش با پسر سفیر ایران در دانمارک این روزها سرو صدای زیادی به پا کرده است. همچنین اون در دنیای مد، طراح لباس و صاحب برند است

آناشید حسینی کیست؟

آناشید حسینی دختر ۲۷ساله ۱۷۵ سانتیمتری، متولد چهار بهمن ماه در شهر اهواز است. این دختر خوزستانی قصه ما، به عنوان مدل اکسسوری و لباس زنانه فعالیت می کند و صاحب برند Hiba بوده و اخیرا ازدواج مجللش با امیر محسن مرادیان، پسر سفیر ایران در کپنهاگ دانمارک، بازتاب گسترده ای در رسانه ها و شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام ایرانیان داشته است. پس از سحر تبر و مائده هژبری و جنجال های رسانه ای ایجاد شده در تیر ماه، این بار،  عروسی خانم مدل محجبه با یک آقازاده در باشگاه دانیال شهرک غرب تهران در کانون توجه کاربران جامعه اطلاعاتی ایران قرار گرفته و به یکی از ترندهای پر بحث چند روز اخیر بدل شده است.

بیشتر بدانید : 60 برند معروف و معتبر در جهان

آناشید حسینی، عروس سفیر ایران در دانمارک
آناشید حسینی، عروس سفیر ایران در دانمارک,آناشید حسینی کیست,آناشید حسینی,بیوگرافی آناشید حسینی

شاخ جدید اینستاگرام که شمار فالورهایش اخیرا از مرز ۳۵۰ هزار نفر فراتر رفته است، به دلیل میمیک چهره و انتخاب ژست و استایل های لاکچری با محصولات لوکس مد و لباس بانوان، خیلی زود با استقبال برندهای گوناگون همراه شد و آنطور که در استوری ها و ویدیوهای منتشر شده از وی در فضای مجازی ارائه شده است، مبلغ برندهای صاحب نامی همچون هرمس، برند مورد علاقه الناز شاکردوست بوده و درآمدهای خوبی از این راه کسب کرده که با ازدواجش با یک آقازاده، مسیر شهرتش شتاب بیشتری گرفت.

آناشید حسینی، طراح لباس و عروس سفیر ایران در دانمارک
آناشید حسینی، طراح لباس و عروس سفیر ایران در دانمارک,آناشید حسینی کیست,آناشید حسنی,بیوگرافی آناشید حیسنی

آناشید حسینی دانش آموخته رشته معماری است اما مثل بسیاری از دختران ایرانی، عاشق مد و لباس و طراحی فشن شده و در این زمینه به عنوان استالیست، طراح و مدل فعالیت دارد. این مدل محجبه جوان که در انتخاب رنگ ها، روانشناس ماهری به نظر می رسد، توانسته بر خلاف آنچه در رفتار سازمانی تبلیغاتی شاخ های این روزهای اینستاگرام ایرانیان مشاهده می کنید،  با حجاب که ترندی در دنیای مد محسوب می شود، مخاطبان بسیاری را در داخل و خارج از کشور شیفته لباس های خود کند.

آناشید حسینی، طراح لباس و همسر پسر سفیر ایران در دانمارک
آناشید حسینی، طراح لباس و همسر پسر سفیر ایران در دانمارک,آناشید حسینی

آناشید حسینی به قول استایلیست ها و طراحان لباس، انرژی رنگ ها و کمپوزیسیون آنها را به خوبی می شناسد و به عنوان یک دانش آموخته معماری دانشگاه و طراح لباس، تناسب خوبی بین قد و وزن و میمیک چهره با دوخت و رنگ لباس برقرار می کند که ترکیب آن با رنگ پوست سفید این دختر چشم آبی قد بلند، محصولی مجبوب عاشقان مد اسلامی می شود که نمونه ای از آن را در عکس بالا مشاهده می کنید.

آناشید حسینی، طراح لباس و صاحب برند Hiba
آناشید حسینی، طراح لباس و صاحب برند Hiba,آناشید حسینی,آناشید حسینی کیست

ترکیب رنگ صورتی با شلوار جین و اسنیکر سفید در طراحی مد آناشید حسینی در جنگل های اسکاندیناوی را در عکس بالا مشاهده می کنید که در سمت چپ، روسری سفید با لایه های آبی رنگ، ترکیب خوبی را با مانتو اکسسوی دار این مدل محجبه خلق کرده است

اینستاگرام آناشید حسینی
اینستاگرام آناشید حسینی,آناشید حسینی,آناشید حسینی کیست

آناشید حسینی در اینستاگرام ۳۰۰ هزار فالوری خود، بیش از ۱۵۰ عکس منتشر کرده که متن و حاشیه زندگی او را در دنیای  مد نشان می دهد. او بیش از ۱۳۰ صفحه را نیز دنبال میکند.
آناشید حسینی در صفحه اینستاگرامش، علاوه بر انتشار فوتوشوت های مختلف، تبلیغ محصولات بهداشتی بانوان از جمله کرم پودر هم میکند که در زیر نمونه ای از آن را مشاهده میکنید.

تبلیغ کرم ضد آفتاب محبوب آناشید حسینی در اینستاگرامش
تبلیغ کرم ضد آفتاب محبوب آناشید حسینی در اینستاگرامش,آناشید حسینی,اینستاگرام آناشید حسینی

اناشید اخیرا یک ایونت با حضور ۴ هزار مخاطب را در هتل مجلل پارسیان تهران در حوزه مد و لباس برگزار کرد که همچون ایونت های کیوسک، با استقبال لاکچری گردهای شمال پایتخت مواجه شد. او با انتشار اینستانوشته ای که عکس آن را در زیر مشاهده میکنید، به انتقادها از خود اینگونه پاسخ داد.

پاسخ اینستاگرامی آناشید حسینی به انتقادات از او
پاسخ اینستاگرامی آناشید حسینی به انتقادات از او,آناشید حسینی,اینستاگرام اناشید حسینی

آناشید حسینی در طول هفته، بخشی از کارهای طراحی و تولید شده خود را از طریق اینستاگرام به نمایش عمومی میگذارد تا فیدبک مخاطبانش را دریافت کند. مثل مانتوهای بلند و طاقه های رنگارنگ که در عکس زیر مشاهده میکنید. البته او نیز مثل علی کریمی و مهناز افشار و برخی سلبریتی های ایرانی، امکان کامنت گذاری در اینستاگرام خود را مسدود کرده و به نوعی به باشگاه منتقدان انتقاد گریز پیوسته است.

جدید ترین محصولات آناشید حسینی در تهران
جدید ترین محصولات آناشید حسینی در تهران,آناشید حسینی,آناشید حسینی چیست

پالتوهای رنگارنگ ۴۰۰ هزار تومنی آناشید حسینی
پالتوهای رنگارنگ ۴۰۰ هزار تومنی آناشید حسینی,آناشید حسینی

2 مدل از طرح های جدید آناشید حسینی
2 مدل از طرح های جدید آناشید حسینی,آناشید حسینی

درس هایی از کسب و کار آناشید حسینی

  • آناشید حسینی نشان داد که جادوی هشتگ ها در کسب و کارهای اینترنتی موثر است.
  • آناشید حسینی به استارت آپ های مد و لباس بانوان گوشزد میکند که همچنان شبکه های مجازی را جدی بگیرید.
  • آناشید حسینی به طراحان جوان لباس می اموزد که روانشناسی رنگ ها و انرژی رنگ ها را باید به خوبی آموخت.
  • آناشید حسینی به مزون داران می آموزد که برگزاری ایونت های عمومی در تعامل با مشتری (CRM) موثر است.
  • آناشید حسینی نشان میدهد که بازار مد اسلامی (Hijab Fashion) که ریاض عربستان را هم مد گرا کرده است، ترند پولساز و فرصت آفرینی در عرصه فشن امروز به شمار می رود.
  • آناشید حسینی مثل ماریا ادریسی (مدل سیاه پوست H&M سوئد)، میکوشد از مد اسلامی فرصت آفرینی کند.
  • آناشید حسینی به مد مفهومی (conceptual fashion) هنوز ورود نکرده، اما به نظر میرسد با رفتار سازمانی تبلیغاتی و تاثیرگذاری چند بعدی بتواند در این عرصه خلاقیت آفرین باشد.
  • آناشید حسینی با صدها هزار فالور اینستاگرام و تلگرام، مثل هزاران بانوی طراح فریلنسر ایرانی، با کمترین محصول، ارزش افزوده ایجاد می کند. این پیام مهمی برای علاقمندان به کارآفرینی دیجیتالی در عرصه مد و لباس ایران است.

هر چند حاشیه ها درباره سبک زندگی لاکچری آناشید و همسرش و آقازاده بودن آنها در مسیر موفقیت آنان در ماه های اخیر افزایش یافته، اما باید پذیرفت که ژن خوب و لاکچری گردی، به تنهایی برگ برنده موثری در کسب و کارهای اینترنتی نیست. اگر شما هم به دنیای مد و لباس علاقه دارید، محصولات خود را در بنیاد ملی مدو لباس ایرانی و اسلامی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت کرده و کد شیما بگیرید.


بیشتر بدانید : غزاله صبا، طراح مد و لباس ایرانی درگذشت + عکس

بیشتر بدانید : متلک جالب مجری تلویزیونی به اظهارات عروس حاشیه ساز آقای سفیر + فیلم

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : rooziato.com