با پخش گزارش و تصاویری اخصاصی در مورد این زندان، بدون اینکه نامی از امام موسی صدر اعلام کند، گفت: این زندان تنها یک اتاق کوچک است که حتی پنجره هم ندارد و به نظر می‌رسد تنها یک نفر در اینجا زندانی بوده است.
 
 
پارسینه: پس از درگیری‌های اخیرا در شهر «بنغازی» لیبی، زندانی مخفی در زیر زمین پیدا شد.

به گزارش شیعه آنلاین، این زندان زیر منطقه‌ای است که مردم لیبی از آن به عنوان پناهگاه سرهنگ «معمر قذافی» دیکتاتور لیبی و خانواده وی یاد می‌کنند که مرگ صدها زندانی و سرباز در این منطقه روی داده است.

بر اساس گزارش‌ها، این زندان که یک درب فلزی دارد، در ورودی آن به ضخامت 30 سانتی متر و دری مشابه آن در داخل زندان دیده می‌شود.

این زندان بنا به گفته شاهدان عینی بدتر از زندان ابوغریب است؛ چرا که حتی کسی نمی‌تواند به راحتی در آن استراحت کند و سرویس بهداشتی مناسبی در آن وجود ندارد.

شبکه الجزیره قطر نیز با پخش گزارش و تصاویری اخصاصی در مورد این زندان، بدون اینکه نامی از امام موسی صدر اعلام کند، گفت: این زندان تنها یک اتاق کوچک است که حتی پنجره هم ندارد و به نظر می‌رسد تنها یک نفر در اینجا زندانی بوده است.

در همین حال برخی منابع عربی می‌گویند که احتمالا این زندان کشف شده، زندان امام موسی صدر بوده است.

شایان ذکر است، چند روز پیش خبری در رسانه‌های مختلف عربی منتشر شد مبنی بر اینکه امام موسی صدر با هواپیمایی کوچک از محلی که در آن زندانی شده بود، به محلی نامعلوم انتقال داده شد.

گفتنی است، امام موسی صدر در ۹ شهریور ۱۳۵۷، طی سفری رسمی به لیبی به دعوت «معمر قذافی» ناپدید شد.
 
 
گردآوری:گروه خبری سيمرغ
seemorgh.com/news
منبع:parsine.com