شایان مصلح پیشنهاد 850 میلیونی را رد کرد
شایان مصلح که قرارداد یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومانی با پرسپولیس را فسخ کرده، حاضر نیست با رقمی کمتر از یک میلیارد تومان، با باشگاه بعدی خود، عقد قرارداد کند

مدافع پرسپولیس پیشنهاد ۸۵۰ میلیون تومانی شهرخودرو را رد کرد

قرار گرفتن نام شایان مصلح در لیست خروجی پرسپولیس چندان قابل پیش‌بینی نبود زیرا از یک‌طرف، او یک ماه قبل قراردادش را تمدید کرده بود و از سوی دیگر، بازیکنان دیگری بودند که به‌نظر می‌رسید با احتمال بیشتری از جمع سرخپوشان جدا می‌شوند. به‌هرحال این اتفاق رخ داد و شایان توسط گابریل کالدرون، کنار گذاشته شد. این بازیکن عصر پنج‌شنبه گذشته دیداری با مدیران باشگاه شهرخودرو مشهد داشت. این راه برای شایان باز بوده که با باشگاه‌های دیگر مذاکره کند.

باشگاه شهرخودرو به‌دنبال آن بود تا با رقم ۸۵۰ میلیون پایه قرارداد به‌علاوه ۱۵۰ میلیون تومان آپشن‌های مختلف ازجمله حضور در بیش از ۷۰ درصد بازی‌ها، گلزنی، قهرمانی و کسب سهمیه آسیا، با شایان عقد قرارداد کنند، اما این بازیکن که قرارداد یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومانی با پرسپولیس را فسخ کرده، حاضر نیست با رقمی کمتر از یک میلیارد تومان، با باشگاه بعدی خود، عقد قرارداد کند.

او فعلاً پاسخی به مشهدی‌ها نداده و منتظر سایر پیشنهادات خود است. البته او از باشگاه سپاهان نیز پیشنهاد خوبی دریافت کرده، اما سپاهانی‌ها سعید آقایی را در سمت چپ دفاع دارند که با حضور این بازیکن، بازی‌های کمتری به شایان می‌رسد. همچنین مرتضی منصوری را نیز از شهرخودرو جذب کرده‌اند و به‌نظر نمی‌رسد کمبود خاصی در دفاع چپ احساس کنند. با این شرایط به‌نظر می‌رسد مقصد شایان در نهایت به شهرخودرو ختم شود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir