تساوی استقلالی‌ها به سود پرسپولیس
مصاف استقلال خوزستان و استقلال تهران با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

دیدار تیم‌های استقلال تهران و استقلال خوزستان از هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با تساوی یک بر یک به پایان رسید. گل استقلال تهران را میثم مجیدی در دقیقه 32 به ثمر رساند و برای استقلال خوزستان سالاروند در دقیقه 73 گلزنی کردند. با این نتیجه استقلال تهران با 43 و استقلال خوزستان با 42 امتیاز در رده‌های اول و دوم باقی ماندند.

نیمه نخست:

در ابتدای نیمه نخست این دیدار آبی‌های خوزستان بازی تهاجمی و خوبی را ارائه دادند و می‌توانستند در همان ابتدای کار یک گل از حریف پیش بیافتند. یکی از بهترین فرصت‌های آنها را حکیم نصاری در دقیقه 10 به دست آورد که شوت سنگین او را وحید طالب‌لو با واکنشی دیدنی دفع کرد.

در ادامه بازی استقلالی‌ها کمی بازی را به سمت تعادل بردند و در دقیقه 17 فرشید اسماعیلی می‌توانست دروازه تیم استقلال خوزستان را باز کند که توپ او با اختلافی اندک راهی اوت شد.

در اواسط نیمه نخست شاگردان مظلومی بر بازی مسلط شدند و با فشار روی دروازه استقلال خوزستان چند ضربه ایستگاهی بدست آوردند که یکی از آنها منتج به گل برای استقلال تهران شد. در دقیقه 32 ارسال خسرو حیدری برای میثم مجیدی با ضربه سر او همراه شد تا حساب کار یک بر صفر به سود آبی‌های پایتخت شود.

بعد از گل اول استقلال تهران، آبی‌های خوزستان فرصت خوبی برای گلزنی داشتند. آنها در دقیقه 35 می‌توانستند به گل برسند اما شوت جان فزا با اختلافی ناچیز و به شکلی خطرناک راهی اوت شد.

تلاش‌های آبی‌های خوزستان در اینجا به پایان نرسید و آنها یک دقیقه بعد هم می‌توانستند به گل برسند اما میثم مجیدی با قرار دادن پای خود مقابل توپ مانع از باز شدن دروازه تیمش شد. در اواخر این نیمه تلاش دو تیم برای تغییر نتیجه بی فایده بود تا بازی در پایان نیمه اول با برتری یک بر صفر آبی‌های پایتخت به پایان برسد.

نیمه دوم:

با آغاز نیمه دوم این دیدار تیم استقلال خوزستان فشار همه جانبه‌ای را روی دروازه استقلال تهران ایجاد کرد و در آن سو آبی‌های پایتخت روی ضد حملات برنامه داشت.

جدی‌ترین فرصت استقلال تهران در ابتدای نیمه دوم را خسرو حیدری در دقیقه 50 به دست آورد که این توپ را خسرو حیدری به تیرک دروازه استقلال خوزستان زد. در ادامه و در دقیقه 58 فرشاد جان فزا می‌توانست تیمش را به گل برساند اما ضربه او را طالب‌لو با واکنشی دیدنی راهی کرنر کرد.

در دقیقه 73 این دیدار سالاروند بازیکن تیم استقلال خوزستان با شوتی سنگین از پشت محوطه جریمه استقلال دروازه این تیم را باز کرد تا حساب کار یک بر یک شود.

در ادامه تلاش دو تیم برابر تغییر نتیجه بی حاصل بود تا این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد و بیش از همه این هواداران پرسپولیس باشند که از این نتیجه راضی باشند.

ترکیب استقلال خوزستان: فرناندو خسوس(Fernando de Jesus Ribeiro)، پیمان شیرزادی، کولی بالی(Moussa Coulibaly)، عقیل کعبی، دانیال ماهینی، میثم دورقی، حکیم نصاری، علی اصغر عاشوری (فرشاد سالاروند 56)، فرشاد جان فزا (امید سینگ 66)، حسن بیت سعید و رحیم زهیوی.

ترکیب استقلال تهران: وحید طالب‌لو، میلاد فخرالدینی، هرائر مگویان(Hrayr Mkoyan)، حنیف عمران‌زاده، میثم مجیدی، امید ابراهیمی، عادل شیحی(Adil Chihi)، فرشید اسماعیلی (خرسند نیا 77)، خسرو حیدری (بهنام برزای 62)، محسن کریمی (مهدی مومنی 8) و پروپئیچ.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir