بایرن‌مونیخ
بایرن مونیخ و بایرلورکوزن بازی‌های خود در هفته دوم بوندسلیگا را با برتری برابر حریفان خود به پایان بردند.
 هفته سوم بوندسلیگا با انجام 6 دیدار ادامه یافت. بایرن‌مونیخ در ورزشگاه آلیانس آره نا میزبان نورنبرگ بود که این دیدار حساس و زیبا در نهایت با برتری 2 بر صفر شاگردان "پپ گوآردیولا" به پایان رسید.

نیمه اول این دیدار گلی نداشت اما بایرنی‌ها در نیمه دوم موفق شدند 2 بار دروازه حریف خود را بازکنند تا تعداد پیروزی‌های پیاپی بایرن‌مونیخ در این فصل بوندسلیگا به عدد 3 برسد. "فرانک ریبری" در دقیقه 69 گل اول بازی را به ثمر رساند و سپس "آرین روبن" در دقیقه 78 موفق شد گل دوم باواریایی‌ها را به ثمر برساند.

بایر‌لورکوزن در ورزشگاه بای آره‌نا موفق شد با نتیجه 4 بر 2 بوروسیا مونشن‌گلادباخ را با شکست بدرقه کند . "استفان کیسلینگ" ابتدا از روی نقطه پنالتی در دقیقه 23 میزبان را جلو انداخت ، 5 دقیقه بعد "سیدنی سام" گل دوم میزبان را به ثمر رساند تا نیمه نخست این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به پایان برسد.

در نیمه دوم مهمان به خودش آمد و موفق شد دو بار به گل برسد تا بازی به تساوی برسد. "مارتین اشترانسل" (54) و "خوان آرانگو" (58) برای گلادباخ گلزنی کردند. در ادامه میزبان موفق شد دو بار دیگر گلزنی کند تا در پایان با نتیجه 4 بر 2 گلادباخ را از پیش روی بردارد. "سیدنی سام" در دقیقه (61 ) و "گونزالو کاسترو" در دقایق (72 ) موفق شدند دو گل دیگر لورکوزن را به ثمر برسانند تا 3 امتیاز این مسابقه در بای آره‌نا بماند. لورکوزن با کسب این سه امتیاز 9 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم جای گرفت.

در دیگر دیدار مهم شالکه که این فصل نتایج خوبی کسب نکرده است در خانه هانوفر با نتیجه 2 بر یک مغلوب شد تا همچنان با یک امتیاز از 3 بازی در رده چهاردهم قرار گیرد. در این دیدار خشن که 3 بازیکن اخراجی در پی داشت "آدام زالای" برای شالکه گلزنی کرد و "هوژستی" و "دیوف" برای هانوفر گلزنی کردند.

تابلو نتایج

بایرن‌مونیخ 2 – نورنبرگ صفر

بایر لورکوزن 4 – مونشن‌گلادباخ 2

هانوفر 2 – شالکه یک

هوفنهایم 3 – فرایبورگ 3

ماینتس 2- وولفسبورگ صفر

هرتابرلین یک - هامبورگ صفر

2 بازی باقی مانده این هفته امروز برگزار می‌شود که اینتراخت براونشوایگ با دنیل داوری میزبان اینتراخت فرانکفورت است و آوگسبورگ به دیدار اشتوتگارت می‌رود.

در جدول رده بندی بوندسلیگا چهار تیم بوروسیا دورتموند، بایرلورکوزن، بایرن‌مونیخ و شالکه با 9 امتیاز در صدر قرار دارند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی:
پیروزی دورتموند در بوندسلیگا
باشگاه تنیس ستارگان با حضور ستارگان سینما افتتاح شد
بانوی فوتسالیست به کمیته انضباطی احضار شد
شکست خانگی شاگردان قطبی برابر اوراواردز
فردوسی پور: فوتبال 120 کپی 90 نیست