شکست میلان
هفته‌ نخست سری A با شکست میلان و پیروزی یوونتوس آغاز شد
 فصل جدید سری A شب گذشته آغاز شد که در اولین دیدار "هلاس ورونا" در خانه میزبان میلان بود. این تیم تازه صعود کرده به سری A موفق شد دست به کار بزرگی بزند و میلان، یکی از مدعیان قهرمانی این فصل را دو بر یک شکست دهد.

در این دیدار ابتدا بازیکنان میلان بودند که توانستند به گل برسند. "آندره‌آ پولی" در دقیقه‌ 14 موفق شد اولین گل مسابقه را برای میلان به ثمر برساند اما "لوکا تونی"، مهاجم ایتالیایی موفق شد دو بار در این دیدار برای ورونا گلزنی کند. مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا موفق شد در دقایق 30 و 53 دو گل برای میزبان به ثمر برساند تا اولین پیروزی فصل برای هلاس به دست آید.

در دیگر دیدار شب گذشته یوونتوس که هفته‌ گذشته توانسته بود، با غلبه بر لاتزیو قهرمان سوپرجام ایتالیا شود، فصل جدید سری A را خوب شروع کرد و موفق شد در یک بازی خارج از خانه سامپدوریا را با یک گل شکست دهد. "کارلوس توس"، مهاجم جدید آرژانتینی یوونتوس موفق شد تنها گل این دیدار را برای تیمش به ثمر برساند. در این دیدار سامپدوریا از دقیقه‌ 90 در پی اخراج "پائولو کاستلینی" 10 نفره به بازی پرداخت.

هفته‌ اول رقابت‌های سری A امشب (یکشنبه) با هفت دیدار ادامه پیدا خواهد کرد که در مهم‌ترین بازی‌ها ناپولی، نایب قهرمان فصل گذشته در خانه پذیرای بولونیا خواهد بود، اینتر در خانه به دیدار جنوا خواهد رفت. رم نیز با لیورنو بازی خواهد داشت.

برنامه‌های بازی نخست

یکشنبه

اینتر - جنوا

لاتزیو - اودینزه

لیورنو - رم

ناپولی - بولونیا

پارما - کیه‌وو

تورینو - ساسائولو

کالیاری - آتالانتا

دوشنبه

فیورنتینا - کاتانیا


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی:
هشدار شهردار ورونا به ماریو بالوتلی
توقف اورتون و برد آرسنال در لیگ برتر
منچستر - چلسی بدون "فرگی"
شباهت عجیب یک هوادار به فوتبالیست مشهور+ عکس
کری عابدزاده برای استقلالی ها+ عکس