مدافع تاتنهام
سرمربی چلسی به ستایش از خوان ماتا پرداخت و او را الگویی برای بازیکنان نیمکت‌نشین معرفی کرد. آقای خاص همچنین به انتقاد شدید از مدافع تاتنهام پرداخت و خواستار محرومیت او شد.
چلسی در هفته‌ ششم لیگ برتر انگلیس با تساوی یک بر یک برابر تاتنهام متوقف شد تا اختلاف این تیم با آرسنال صدرنشین به چهار امتیاز افزایش یابد.

"ژوزه مورینیو" تساوی را نتیجه‌ای عادلانه برای این دیدار ندانست. سرمربی چلسی گفت: فکر نمی‌کنم که نتیجه‌ای عادلانه رقم خورد. تاتنهام در نیمه اول تیم برتر میدان بود و نباید این را انکار کرد اما در نیمه دوم شرایط تغییر کرد.

در نیمه دوم در دقیقه‌ 81 داور، "تورس" را به خاطر خطای عمدی روی بازیکن حریف از بازی اخراج کرد. "مورینیو" به انتقاد از بازیکن تاتنهام پرداخت و اخراج "تورس" را ناعادلانه دانست. او گفت: بدترین اتفاق این دیدار اشتباه داور در اخراج "تورس" بود که جریان بازی را تغییر داد. نمی‌توانم داور را سرزنش کنم. بلکه بازیکن حریف را سرزنش می‌کنم؛ چرا که آشکارا تمارض و زیاده‌روی کرد. او به عمد فریاد زد و خود را به زمین کوبید. داور هم تحت تاثیر قرار گرفت و کارت زرد دوم را به "تورس" داد. چنین حرکاتی برای فوتبال انگلیس بسیار بد است. بعضی از بازیکنان به لیگ برتر انگلیس می‌آیند و با اعتماد به نفس بالا به کار خود ادامه می‌دهند اما بعضی دیگر نه. امیدوارم که کمیته داوری لیگ برتر انگلیس تصمیم مناسبی درباره این حرکت بگیرد. اگر جای آنها بودم تورس را می‌بخشیدم و مدافع تاتنهام را محروم می‌کردم.

"خوان ماتا" در نیمه دوم دیدار چلسی برابر تاتنهام به جای "اوبی میکل" به میدان رفت و تک گل چلسی روی پاس او رقم خورد.

"مورینیو" به ستایش از هافبک اسپانیایی تیمش پرداخت و گفت، "ماتا" از بازیکنانی است که با عملکرد خوب خود سرمربی تیم را وادار به سکوت و تغییر دیدگاه می‌کند: او از بازیکنانی است که برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی جنگید و در نهایت مرا وادار به تغییر نظر کرد. تصمیم گرفته‌ام که دیگر به او بازی بدهم. او در دیدار برابر استوا بخارست در لیگ قهرمانان اروپا در ترکیب اصلی به میدان خواهد رفت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی:
مورینیو و خالکوبی نام همسر و فرزندانش روی مچ دستش+ عکس
شکست رئال در دربی مادرید
شکست لاس‌پالماس با شجاعی
پیروزی مدعیان در بوندسلیگا
شکست منچستر‌یونایتد و تثبیت صدرنشینی آرسنال