درگیری والدس و ژاوی
ویکتور والدس و ژاوی در اواخر بازی با آلمریا در زمین مسابقه درگیری لفظی داشتند.
بارسلونا شب گذشته (شنبه) در دیداری سخت موفق شد آلمریا را با دو گل شکست دهد تا روند پیروزی‌های این تیم در رقابت‌های لیگا حفظ شود. در این دیدار "لیونل مسی" بازیکن آرژانتین بارسلونا مصدوم شد اما این تنها حاشیه این بازی نبود. در اواخر این مسابقه نیز "ژاوی" و "ویکتور والدس" به مشاجره با یکدیگر پرداختند تا این دیدار تحت تاثیر دعوای این دو بازیکن قرار گیرد.

داستان از آنجایی شروع شد که آلمریا در یکی از معدود حملات خود، حمله خطرناکی روی دروازه‌ بارسلونا ایجاد کرد که "والدس" این توپ را دفع کرد. او سپس 20 متر از محوطه جریمه خارج شد و به شدت "ژاوی" را مورد انتقاد قرار داد.

این دو بازیکن در حالی که خطری بارسلونا را تهدید نمی‌کرد، به درگیری با یکدیگر پرداختند. "ژاوی" و "ویکتور والدس" پس از سوت پایان مسابقه نیز درگیری لفظی خود با یکدیگر را ادامه دادند.

این دومین بار است که "ویکتور والدس" در زمین مسابقه با بازیکنان خود به مشاجره می‌پردازد. او یک بار نیز در بازی با رئال سوسیداد با "جرارد پیکه" به مشاجره پرداخت.

"ژاوی"، هافبک بارسلونا پس از این اتفاق در گفت‌وگو با خبرنگاران با رد هرگونه مشکل با "پیکه" گفت: این گونه اتفاقات در فوتبال طبیعی است و هیچ مشکلی با "ویکتور والدس" ندارم. "والدس" از بهترین دوستان من است. هیچ‌ مشکلی با هم نداریم و همه چیز بعد از پایان بازی تمام شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی:
پیروزی بارسلونا و مصدومیت مسی
شکایت داور متهم از عادل فردوسی پور
شهاب گردان عزادار شد
پیروزی مدعیان در بوندسلیگا
شکست منچستر‌یونایتد و تثبیت صدرنشینی آرسنال