عذرخواهی روبرتو مانچینی از ترک ها!
گالاتاسرای در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نمایش ضعیفی برابر چلسی داشت و با دو گل تن به شکست داد تا از صعود به یک چهارم نهایی باز ماند. روبرتو مانچینی، سرمربی گالاتاسرای از شکست تیمش...
 سرمربی ایتالیایی گالاتاسرای پس از شکست برابر چلسی از هواداران تیمش عذرخواهی کرد. او چلسی را شایسته صعود به یک چهارم نهایی دانست.

گالاتاسرای در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نمایش ضعیفی برابر چلسی داشت و با دو گل تن به شکست داد تا در مجموع با نتیجه سه بر یک از صعود به یک چهارم نهایی باز ماند.

روبرتو مانچینی، سرمربی گالاتاسرای از شکست تیمش برابر چلسی در استمفوردبریج ناراحت است و از هواداران متعصب این تیم ترکیه ای عذرخواهی کرد.

او پس از پایان بازی گفت: متاسفم. دوست دارم از همه هواداران گالاتاسرای بعد از این شکست تلخ برابر چلسی عذرخواهی کنم. باید اعتراف کنیم که چلسی بازی بهتری را به نمایش گذاشت و شایسته صعود به دور بعد بود.

او افزود: بازی آن طور که می‌خواستم نشد. گالاتاسرای نتوانست در این دیدار فرصت‌های گلزنی را روی دروازه حریف خلق و دروازه پتر چک را تهدید کند. با این عملکرد ضعیف هواداران خود را ناامید کردیم.

سرمربی ایتالیایی گالاتاسرای درباره بازگشت دیدیه دروگبا به استمفوردبریج گفت: می‌دانستم که برای دروگبا بسیار سخت است که برابر تیم سابق خود به میدان رود. من خودم چنین شرایطی را پشت سر گذاشته‌ام. شاگردانم در این دیدار نمایش ضعیفی داشتند و اصلا نتوانستند بازی خوبی را به نمایش گذارند. تمام تیم ما بد بود. باید از این عملکرد بد درس بگیریم و در دیدارهای آینده بازی‌های بهتری را به نمایش بگذاریم. الان دیگر باید نهایت تمرکز خود را در لیگ ترکیه به کار گیریم و برای کسب عنوان قهرمانی بجنگیم.

گالاتاسرای در لیگ ترکیه با 49 امتیاز در جایگاه دوم قرار و با تیم صدرنشین فنرباغچه چهار امتیاز اختلاف دارد. این در حالی است که یک بازی بیشتر از این تیم هم انجام داده است. تا پایان لیگ ترکیه تنها 9 هفته باقی مانده است و به نظر می رسد که شاگردان روبرتو مانچینی نمی‌توانند از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir



مطالب پیشنهادی :
تصاویر دیدار چلسی و گالاتاسرای
حنیف محروم شد
بازیکن استقلال غش کرد
درگیری رحمتی با دروازه بان الجزیره
قلعه‌نویی: بدشانسی گریبان‌گیرمان شده است