بیل:‌ در اوج به مصاف بارسلونا می‌رویم
گرت بیل، بال چپ رئال که در فصل جابجایی تابستانی پس از کش و قوس‌های زیادی از تاتنهام جدال و به کهکشانی‌ها پیوست، از آمادگی بالای خود و هم‌تیمی‌هایش برای رویارویی با آبی - اناری‌ها خبر داد.
 بازیکن ولزی رئال از آمادگی بالای خود و هم‌تیمی‌هایش برای ال‌کلاسیکو خبر داد.

رئال‌ مادرید در حساس‌ترین بازی هفته بیست‌ونهم لیگا بامداد دوشنبه در سانتیاگو برنابئو از بارسلونا پذیرایی می‌کند.

گرت بیل، بال چپ رئال که در فصل جابجایی تابستانی پس از کش و قوس‌های زیادی از تاتنهام جدال و به کهکشانی‌ها پیوست، از آمادگی بالای خود و هم‌تیمی‌هایش برای رویارویی با آبی - اناری‌ها خبر داد. او در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه رئال مادرید گفت: با اعتماد به نفس بالایی برابر بارسلونا به میدان خواهیم رفت. تلاش می کنیم تا در این دیدار سه امتیاز را به دست آوریم و خود را به کسب عنوان قهرمانی نزدیک‌تر کنیم.

او افزود: بارسلونا حریف بسیار خوبی است. برای پیروزی در این دیدار به میدان می‌رویم. بارسلونا بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد اما کاری به آنها نداریم و فقط روی تیم خود تمرکز می کنیم. رئال در ابتدا امتیازات زیادی از دست داد اما خوشبختانه الان در شرایط خوبی به سر می بریم. امیدوارم که روند پیروزی‌های ما ادامه یابد و بتوانیم بارسلونا را هم در خانه شکست دهیم.

بیل درباره شرایط آمادگی خود گفت: اعتماد به نفسم در رئال روز به روز در حال افزایش یافتن است. از حضور در رئال و بازی در این تیم لذت می‌برم. در شرایط حساسی از فصل قرار داریم. امیدوارم که بتوانم به رئال کمک کنم و مسیر قهرمانی برای این تیم را فراهم کنم.

رئال مادرید در دو برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمان اروپا با نتیجه سه بر یک شالکه را از پیش رو برداشت و به یک چهارم نهایی صعود کرد. بیل درباره این بازی گفت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. شایسته پیروزی بودیم. به تیم حریف احترام گذاشتیم. در شرایط خوبی قرار داریم و در اوج آمادگی پای به دیدار بارسلونا می گذاریم



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir



مطالب پیشنهادی :
تصاویر دیدار چلسی و گالاتاسرای
حنیف محروم شد
بازیکن استقلال غش کرد
درگیری رحمتی با دروازه بان الجزیره
قلعه‌نویی: بدشانسی گریبان‌گیرمان شده است