پیروزی رئال مادرید برابر آلمریا در لا‌لیگا
رئال مادرید اختلاف 2 امتیازی خود با بارسلونا را در صدر جدول حفظ کرد.

دو تیم رئال مادرید و آلمریا از هفته 34 رقابت های لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان "آنچلوتی" با پیروزی 3 بر صفر در این دیدار موقعیت خودشان را در رده دوم تثبیت کردند.

رئال مادرید میزبان در غیاب بسیاری از بازیکنان اصلی خود بازی را کاملاً هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه 6 "رونالدو" با فرار خود فرصتی خوب برای گلزنی ایجاد کرد که ضربه پای چپ او را "روبن" راهی کرنر کرد.

رئالی‌ها در ادامه نتوانستند بازی خوب خود را ادامه دهند تا اینکه در حالی که به نظر می رسید بازی با تساوی بدون گل در نیمه نخست به پایان می رسد ، "خامس رودریگس" گلزن کلمبیایی به داد رئال رسید و این تیم را پیش انداخت. این بار نیز "رودریگس" با گلی زیبا تیمش را پیش انداخت تا نیمه نخست با برتری رئالی ها به پایان برسد. این دوازدهمین گل ستاره کلمبیایی در رقابت‌های لالیگا بود.

در نیمه دوم رئال مادرید به دو گل دیگر رسید. در حالی که به نظر می رسید "رونالدو" گلزنی کرده اما توپ با تکل مدافع آلمریا وارد دروازه شد و گل به نام مدافع آلمریا ثبت شد تا "رونالدو" مثل بازی قبل در گل زدن ناکام بوده باشد. در ادامه نیز شاگردان "آنچلوتی" روی ضد حملات موقعیت های خوبی برای گلزنی به دست آوردند که در نهایت پای "آربلوا" هم به گلزنی باز شد تا در دقیقه 85 حساب کار 3 بر صفر شود.

در صحنه گل سوم "آربلوا" در حالی دروازه حریف را باز کرد که "رونالدو" نیز می توانست گلزنی کند. گلزنی "آربلوا" مدافع رئال مادرید باعث ناراحتی "رونالدو" ستاره مغرور رئال شد که دوست دارد در هر بازی برای تیمش گلزنی کند. این بازیکن پرتغالی در 2 بازی گذشته نتوانسته برای تیمش گلزنی کند ولی با این حساب نیز با یک گل بیشتر از "مسی" در رده نخست گلزنان لیگا و اروپا قرار دارد.

تابلوی نتایج

رئال مادرید 3- آلمریا صفر

سلتاویگو یک – مالاگا صفر

ایبار یک – سویا 3

در جدول رده بندی لیگ اسپانیا بارسلونا همچنان با 2 امتیاز بیشتر نسبت به رئال مادرید در صدر قرار گرفته است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir