شکست بایرن مونیخ برابر بایرلورکوزن
هفته سی و یکم بوندسلیگا در حالی با برگزاری هفت دیدار آغاز شد که سرنوشت قهرمان، یک هفته قبل مشخص شده بود.

بایرلورکوزن در بای آره‌نا به مصاف بایرن مونیخی رفت که اواسط هفته جاری باید در دیداری حساس در لیگ قهرمانان اروپا با بارسلونا دیدار کند. بایرنی‌ها که قهرمانی خودشان را قطعی می‌دیدند با ترکیبی از تیم اصلی و ذخیره خود به میدان آمدند و در نهایت با دو گل شکست خوردند.

در این دیدار "هاکان اوغلو" و "جولیان برانت" برای لورکوزن گلزنی کردند تا سه امتیاز این دیدار به تیم لورکوزن برسد. به این ترتیب بایرن مونیخ دومین شکست پیاپی خود را تجربه می‌کند. آنها هفته گذشته در نیمه نهایی جام حذفی شکست خوردند و حالا در بوندسلیگا، تا با خاطره تلخ به مصاف بارسلونا بروند.

در یکی از دیدارها تیم‌های شالکه و اشتوتگارت در چارچوب هفته سی و یکم بوندس لیگا به مصاف هم رفتند که در پایان شالکه موفق شد با نتیجه 3-2 از سد مهمان خود بگذرد. در این دیدار ابتدا "کلاوس هونتلار" در دقیقه 9 برای تیمش گلزنی کرد. در ادامه این اشتوتگارت بود که موفق شد در دقیقه 22 روی یک حرکت بسیار خوب تیمی و پاس بی‌نقص "جینکزک" گل تساوی را با یک ضربه چیپ و به زیبایی هرچه تمام‌تر وارد دروازه شالکه کند و نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم، "فیلیپ کاستیچ" در دقیقه 51 روی پاس دوباره "جینکزک" گل دوم اشتوتگارت را به ثمر رساند و شاگردان "استیونس" را پیش انداخت. پس از این گل، شالکه نتیجه را از دست رفته می‌دید فشار خود را بیشتر کرد و موفق شد روی حرکت عالی "چوپوموتینگ" از سمت راست و پاس او، توسط "هونتلار" به گل دوم خود برسد. بعد از این گل باز هم شالکه تیم برتر بود و موفق شد در دقایق پایانی توسط "بواتنگ" به گل سوم برسد و بازی سخت مقابل اشتوتگارت را پیروز شود.

دیدار دو تیم دورتموند و هوفنهایم نیز با تساوی یک بر یک به پایان رسید. 30 دقیقه ابتدایی بازی گلی را در بر نداشت. رفته رفته با رسیدن به پایان نیمه اول فشار دو تیم بیشتر شد و این "کوین فولاند" بود که موفق شد در دقیقه 33 گل اول هوفنهایم را به ثمر برساند. پس از این گل طولی نکشید تا شاگردان "کلوپ" فشار خود را افزایش دهند و تنها دو دقیقه بعد و در دقیقه 35 "متس هوملس" روی پاس خوب "میخیتاریان" بازی را به تساوی کشاند و این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

تابلوی نتایج

آوگسبورگ صفر - کلن صفر

فرایبورگ یک - پادربورن 2

هوفنهایم یک - دورتموند یک

شالکه 3 - اشتوتگارت 2

وردربرمن یک - فرانکفورت صفر

ولفسبورگ 2 - هانوفر 2

بایرلورکوزن 2 - بایرن مونیخ صفر


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir