یووتیچ به اینتر پیوست
سایت رسمی باشگاه منچسترسیتی از فروش استفان یووتیچ مهاجم مونتنه گرویی این تیم با قراردادی 18 ماهه و به صورت قرضی به اینتر خبر داد.

استفان یووتیچ(Stevan Jovetić) در سال 2013 بعد از درخشش در فیورنتینا(Fiorentina) با رقم 22 میلیون پوند به منچسترسیتی(Manchester City) پیوست تا حضور در رقابت‌های لیگ جزیره را تجربه کند اما این مهاجم مونتنه گرویی نتوانست در تیم جدید خود انتظارات را برآورده کند و در نهایت هم مجبور شد که از این تیم جدا شود و به فوتبال ایتالیا برگردد تا این بار پیراهن اینتر(Inter) را بر تن کند.

سایت رسمی باشگاه منچسترسیتی از نهایی شدن انتقال یووتیچ به اینتر خبر داد و اعلام کرد که قرارداد این مهاجم مونتنه گرویی با 'نرآتزوری' 18 ماهه و به صورت قرضی است. یووتیچ در 44 بازی که برای منچسترسیتی به میدان رفت تنها 11 گل به ثمر رساند و این نشان می دهد که او خرید خوبی برای این تیم نبوده است.

این مهاجم 25 ساله فصل قبل شروع بسیار خوبی داشت و توانست در دیدار برابر لیورپول(Liverpool) که با پیروزی سه بر یک شاگردان مانوئل پیگرینی(Manuel Pellegrini) به پایان رسید دو گل به ثمر رساند اما بعد از آن افت کرد و کاملا نیمکت نشین شد تا جایی که حتی مانوئل پیگرینی بعد از جذب ویلفرد بونی(Wilfried Bony) او را در فهرست بازیکنان دعوت شده به لیگ قهرمانان اروپا قرار نداد.

یووتیچ چاره‌ای جز جدایی از منچسترسیتی نداشت، چرا که این تیم انگلیسی در فصل جابجایی تابستانی رحیم استرلینگ(Raheem Sterling) مهاجم آماده لیورپول را هم جذب کرده بود و دیگر فرصتی به یووتیچ برای بازی در فیروزه‌ای پوشان نمی‌رسید.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir