خرید بعدی اینتر قطعی شد
انتقال متئو دارمیان، مدافع ایتالیایی از پارما به اینتر بعد از بازی امشب نراتزوری برابر بنوونتو قطعی خواهد شد

متئو دارمیان، خرید بعدی اینتر شد

اینتر قصد دارد یک مدافع کناری و باتجربه دیگر به خدمت بگیرد و به نظر می رسد انتقال متئو دارمیان به سن سیرو قطعی شده است. اینتر فردا شب در دومین بازی خود در سری آ به مصاف بنوونتو خواهد رفت و متئو دارمیان در روزهای آخر هفته قرارداد جدیدش را با این تیم به امضا خواهد رساند.

کوریره دلااسپورت مدعی شد متئو دارمیان پنجشنبه یا جمعه تحت آزمایشات پزشکی قرار گرفته و در صورت موفقیت به تمرینات تیم آنتونیو کونته اضافه خواهد شد. این بدان معناست که دیدار روز دوشنبه پارما برابر بولونیا آخرین بازی دارمیان در این تیم بود و او پس از سپری کردن بیش از یک فصل حضور در انیو تاردینی به اینتر نقل مکان خواهد کرد.

 مدافع کناری و سابق تورینو پس از چهار سال حضور در ترکیب منچستر یونایتد در ژوئن 2015 با 18 میلیون یورو به پارما ملحق شده و به ایتالیا بازگشت. اینتر پیش از متئو دارمیان مدافعان باتجربه دیگری مانند اشلی یانگ، ویکتور موزس و الکساندر کولاروف را نیز در یک سال اخیر به خدمت گرفته است. در گذشته نیز بارها اخباری در مورد انتقال متئو دارمیان به اینتر مطرح شده بود و بالاخره این بازیکن در اواخر دوران حرفه ایش لباس نراتزوری را به تن خواهد کرد.

99070909.jpg

گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com