قهرمانی بایرن مونیخ در آئودی کاپ
بایرن مونیخ با گل دقیقه 88 روبرت لواندوفسکی توانست رئال مادرید را شکست دهد و قهرمان تورنمت چهارجانبه آئودی کاپ شود.

دیدار نهایی تورنمت چهارجانبه آئودی کاپ بین بایرن مونیخ(Bayern Munich) و رئال مادرید(Real Madrid) برگزار شد. بایرن که میلان(Milan) را در بازی اول برده بود و رئال نیز تاتنهام(Tottenham) را شکست داده بود، در دیدار نهایی این جام برابر هم به میدان رفتند.

هیچ کدام از دو تیم برای رسیدن به دروازه‌ها خود را به آب و آتش نزدند و تنها چند موقعیت بر روی ضربات از راه دور کروس(Toni Kroos)، کاسیمیرو(Casemiro)، آلابا(David Alaba) و مولر(Thomas Müller) به وجود آمد که آنچنان خطرساز نبود و در تنها اتفاق مهم نزدیک به 30 دقیقه ابتدایی بازی، په‌په(Pepe) به علت مصدومیت از بازی خارج شد و ناچوی(Nacho) جوان به جای او به زمین آمد.

در ادامه نیز دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند و در حالی که بازی با تساوی بدون گل رو به اتمام بود، سانتر داگلاس کاستا(Douglas Costa) را که بهترین بازیکن زمین بود، روبرت لواندفوسکی(Robert Lewandowski) به گل برتری بایرن تبدیل کرد تا این دیدار با برتری یک بر صفر بایرن به پایان برسد و بایرن جام آئودی کاپ را در خانه نگه دارد.

در دیگر دیدار دوستانه مهم چلسی(Chelsea) در آخرین بازی پیش فصل خود برابر فیورنتینا(Fiorentina) در خانه به میدان رفت و در حالی که با ترکیبی متفاوت و جوان پای به زمین مسابقه گذاشته بود، با یک گل شکست خورد. گونسالو رودریگس(Gonzalo Javier Rodríguez) در دقیقه 34 تک گل بازی را به ثمر رساند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir