پیروزی منچستریونایتد با درخشش عدنان یانوزای
تیم فوتبال منچستریونایتد با درخشش عدنان یانوزای موفق شد استون‌ویلا را در ویلاپارک شکست دهد.

هفته دوم لیگ برتر انگلستان با برگزاری یک دیدار آغاز شد. منچستریونایتد(Manchester United) که این هفته باید در مقدماتی لیگ قهرمانان بازی کند، یک روز زودتر به میدان رفت تا آغازگر هفته دوم لیگ جزیره باشد.

در این دیدار دو تیم برای کسب برد به میدان آمده بودند. هر دو تیم دیدار هفته نخست را با پیروزی پشت سر گذاشتند و برای برد در این دیدار انگیزه زیادی داشتند. دفاع خوب 'ویلا' البته مانع شد تا یونایتدها خیلی زود به گل برسند ولی در ادامه و در دقیقه 29 پاس فوق‌العاده خوان ماتا(Juan Mata) از بین مدافعان استون ویلا(Aston Villa)، عدنان یانوزای(Adnan Januzaj) را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد و شوت این بازیکن بلژیکی از زاویه بسته، با برخورد به مدافع 'ویلا' وارد دروازه شد تا یونایتد یک بر صفر پیش بیافتد. بعد از این گل نیز منچستر بازی خوبی ارائه کرد ولی این نیمه با نتیجه یک بر صفر به سود یونایتد به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم، تیم میزبان که خود را در آستانه شکست در خانه می دید، برای رسیدن به گل جلو کشید و دامنه حملات خود را گسترش داد ولی فشار اولیه این تیم را شیاطین سرخ به خوبی کنترل کردند و بعد از به بازی آمدن شواین اشتایگر(Bastian Schweinsteiger) و هررا(Ander Herrera) دوباره این سفیدپوشان منچستر بودند که نبض بازی را در دست گرفتند و سعی داشتند با زدن گل دوم خیال خود را از بابت نتیجه تا حدودی راحت کنند اما بازیکنان یونایتد موقعیت‌ها را با بی‌دقتی از دست می دادند که در یکی از مهمترین صحنه‌ها، ضربه ممفیس دیپای(Memphis Depay) در شرایط تک به تک با اختلاف کم از کنار دروازه ویلا به بیرون رفت.

به این ترتیب این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود منچستریونایتد به پایان رسید تا این تیم بعد از دو هفته با دو برد پیاپی با حداقل اختلاف در صدر جدول قرار گیرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir