پیروزی پرگل بایرن مونیخ در آغاز فصل جدید بوندسلیگا
تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان فصل جدید بوندسلیگا را با برد قاطع 5 بر صفر برابر هامبورگ آغاز کرد.

فصل جدید رقابت های بوندسلیگا با برگزاری یک دیدار آغاز شد و در آن بایرن مونیخ(Bayern Munich) در خانه به دیدار هامبورگی(Hamburger) رفت که فصل قبل به مرحله پلی‌آف سقوط به بوندسلیگا رسیده بود ولی در نهایت در این رقابت‌ها ماندنی شد.

هامبورگی ها که فصل قبل با 8 گل در خانه بایرن شکست خورده بودند، تلاش کردند تا در این دیدار تا جایی که ممکن است دروازه خودی را بسته نگه دارند و در نیمه نخست نیز تا حدودی به هدف خود رسیدند. اولین گل این فصل بوندسلیگا را مهدی بن عطیه(Medhi Benatia) به ثمر رساند. روی یک سانتر از ژابی آلونسو(Xabi Alonso) توپ توسط مهدی بن عطیه با ضربه سر به دروازه آدلر(Adler) فرستاده شد تا اولین گل بایرن مونیخ در فصل جدید به نام این مدافع ثبت شود.

در ادامه بازهم توپ و میدان در اختیار شاگردان گواردیولا(Guardiola) بود اما این تیم نمی توانست خطر جدی ایجاد کند تا نیمه اول با همان تک گل به سود باواریایی‌ها به پایان برسد.

در آغاز نیمه دوم، بازهم این بایرن بود که تیم میهمان را تحت فشار گذاشته بود. دقیقه 53 بایرن به گل دوم خود در این دیدار رسید و بازهم تاثیرگذاری آلونسو در این صحنه مشهود بود. پس از سانتر آلونسو، توپ مقابل پاهای لواندوفسکی(Robert Lewandowski) قرار گرفت تا این بازیکن لهستانی دومین گل را برای بایرن به ثمر برساند.

در ادامه دو گل از توماس مولر(Thomas Müller) خیال بایرن را بابت پیروزی راحت کرد. ابتدا روی یک ضد حمله، توپ به داگلاس(Douglas Costa) رسید که این بازیکن پس از فراری زیبا همراه با توپ، با یک سانتر استثنایی مولر را صاحب موقعیت کرد تا این بازیکن با یک ضربه سر زیبا توپ را به گل تبدیل کند.

5 دقیقه بعد، این حرکت خوب لواندوفسکی و پاس زیبای او بود که مولر را با آدلر تک به تک کرد و این بازیکن پس از جای گذاشتن دروازبان هامبورگ، گل چهارم تیمش را در این بازی به ثمر رساند.

این پایان کار نبود و در ادامه داگلاس کاستا که بی‌شک یکی از بهترین خریدهای تابستانی امسال فوتبال اروپا بوده است با شوتی زیبا از غفلت مدافعان هامبورگ استفاده کرد تا این دیدار با برتری 5 بر صفر بایرن به پایان برسد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir