توقف تاتنهام برابر استوک سیتی
اورتون با درخشش روملو لوکاکو موفق شد ساوتهمپتون را با 3 گل شکست دهد. تاتنهام نیز در خانه برابر استوک سیتی متوقف شد.

هفته دوم لیگ برتر با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در یکی از دیدارهای برگزار شده اورتون(Everton) در سنت مری به دیدار ساوتهمپتون(Southampton) رفت. درخشش روملو لوکاکو(Romelu Lukaku) در نیمه نخست باعث شد تا این تیم با دو گل از حریف خود پیش بیفتد. این مهاجک بلژیکی در این دیدار ارزش های بالای خود را نشان داد و بهترین بازیکن زمین بود.

با 2 گل لوکاکو، حال او بهترین گلزن تاریخ بلژیکی لیگ جزیره است. 'قدیس ها' از سال 2005 در زمین خود به اورتون نباخته بودند و امروز بالاخره این رکورد شکسته شد. اورتون در نیمه دوم نیز به گل رسید و سرانجام بارکلی(Ross Barkley) روز رویایی خودش را با یک گل تکمیل کرد. با نبود اشنایدرلین(Schneiderlin)، فریزر فارستر(Fraser Forster)، 'کلاین' و 'برتراند' به نظر می رسد خط دفاعی ساوتهمپتون که یکی از بهترین خط های دفاعی سال گذشته بود متزلزل شده باشد. به این ترتیب این دیدار با برتری 3 بر صفر اورتون به پایان رسید.

تیم های تاتنهام(Tottenham Hotspur) و استوک سیتی(Stoke City) نیز در چارچوب هفته دوم لیگ برتر به مصاف هم رفتند و در پایان به تساوی 2-2 رسیدند. تیم میزبان بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه 19 بازی توسط اریک دایر(Eric Dier) به گل اول رسید. پس از آن بازی تا اواخر نیمه اول به طور پایاپای و برابر پیش رفت و هر دو تیم حملاتی را صورت دادند، اما در نهایت بازهم تاتنهام و این بار توسط ناصر چدلی(Nacer Chadli) به گل دوم رسید.

تاتنهام که در خانه بازی می کرد قدر این دو گل خود را ندانست و در نهایت با یک امتیاز از این بازی خانگی بیرون رفت. بازی در نیمه دوم نیز بدون گل پیش می رفت تا اینکه توبی آلدرویرلد(Toby Alderweireld) با خطا کردن روی خوسلو(Joselu)، یک پنالتی را به تیم استوک سیتی تقدیم کرد. مارکو آرناتوویچ(Marko Arnautović) توانست این پنالتی را به گل تبدیل کند. هنوز 5 دقیقه از این گل نگذشته بود که استوک سیتی بازگشت خود به بازی را با سانتر استفن آیرلند(Stephen Ireland) و گل ضربه سر مامه بیرام دیوف(Mame Biram Diouf) تکمیل کرد. در 10 دقیقه باقیمانده بازی نیز اتفاق خاصی روی دروازه های دو تیم رخ نداد تا بازی با تساوی دو بر دو به پایان برسد.

نیوکاسل یونایتد(Newcastle United) و سوانزی(Swansea City) در ورزشگاه خانگی سوانزی در کشور ولز به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت سوانزی موفق شد با دو گل گومیس(Bafétimbi Gomis) و آیو(André Ayew) دو بر صفر پیروز شود.

تابلوی نتایج

ساوتهمپتون صفر – اورتون 3

تاتنهام 2 – استوک سیتی 2

واتفورد صفر – وست برومویچ صفر

ساندرلند یک – نوریچ 3

سوانزی 2- نیوکاسل صفر

وستهام یک – لسترسیتی 2


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir