پیروزی پرگل رئال مادرید با 5 گل رونالدو
کریستیانو رونالدو با شکستن رکورد رائول، بهترین گلزن رئال در لالیگا شد و به تیمش کمک کرد تا پیروزی پرگلی را برابر اسپانیول به دست آورد.

هفته سوم لالیگا عصر شنبه با برگزاری یک دیدار آغاز شد که در آن رئال مادرید(Real Madrid) در خانه اسپانیول(Espanyol) به میدان رفت و موفق شد با نتیجه پرگل 6 بر صفر این تیم را درهم بکوبد تا برای مدعیان خط و نشان بکشد.

در این دیدار کریستیانو رونالدو(Cristiano Ronaldo) که در دو بازی قبلی نتوانسته بود برای تیمش گلزنی کند درخشید و توانست 5 بار برای تیمش گل بزند. او با این تعداد گل توانست برترین گلزن تاریخ رئال در لالیگا شود و چهارمین گلزن تاریخ این رقابت‌ها لقب گیرد. رونالدو در حال حاضر با 229 گل در 210 بازی توانسته است به این رکورد دست یابد.

برای فوق ستاره رئال مادرید تنها 13 دقیقه زمان نیاز بود تا او بتواند هت تریک کند. رونالدو در دقایق 7، 17 و 20 برای تیمش گلزنی کرد البته گل دوم او از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید تا رئالی‌ها خیلی زود برتری خودشان را به حریفشان دیکته کرده باشند.

در ادامه کریم بنزما(Karim Benzema) موفق شد در دقیقه 27 گل چهارم را به ثمر برساند. در این صحنه رونالدو در نقش سازنده ظاهر شد تا نیمه نخست با برتری 4 بر صفر رئال به پایان برسد.

در نیمه دوم درخشش ایسکو(Isco) باعث شد تا رونالدو در دقیقه 60 گل پنجم رئال و گل چهارم خود را ثبت کند. این پایان کار نبود و این بار همکاری رونالدو و لوکاس(Lucas) باعث شد تا ستاره پرتغالی پنجمین گل خودش را به ثمر برساند و به صدر جدول گلزنان لالیگا صعود کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir