پیروزی رئال مادرید برابر گرانادا
رئال مادرید در دیداری سخت و دشوار موفق شد گرانادا را با یک گل از پیش رو بردارد.

هفته چهارم رقابت‌های لالیگای اسپانیا با برگزاری یک دیدار ادامه یافت که در آن رئال مادرید(Real Madrid) یکی از شانس‌های قهرمانی، در خانه برابر گرانادا(Granada) به میدان رفت که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر رئالی‌های میزبان به پایان رسید.

تیم رئال که دو پیروزی پرگل در روزهای اخیر با گلزنی کریستیانو رونالدو(Cristiano Ronaldo) به نام خود ثبت کرد در این دیدار توانست دروازه خودش را بسته نگه دارد. در این دیدار رونالدو هرچه تلاش کرد نتوانست گلزنی کند تا همچنان تعداد گل‌هایش در عدد 499 باقی بماند. رونالدو تاکنون در تیم‌هایی که بازی کرده مجموعا 499 گل زده است و دو گل تا رسیدن به برترین گلزن تاریخ رئال فاصله دارد. او در دقیقه 21 مسابقه می‌توانست دروازه حریف را باز کند اما درخشش دروازه‌بان گرانادا و بی‌دقتی کریم بنزما(Karim Benzema) باعث شد تا این توپ تبدیل به گل نشود. البته گرانادا پس از این صحنه توانست دروازه رئال را باز کند که داور این گل را آفساید تشخیص داد.

رئالی‌ها در ادامه، موقعیت‌هایشان را یکی پس از دیگری به هدر دادند. این بار نوبت به کریستیانو رونالدو رسید تا در دقیقه 30 موقعیت گلزنی برای تیمش ایجاد کند ولی مودریچ(Luka Modrić) هم‌ قدر این فرصت را نداست. در اواخر نیمه نخست نیز ایسکو(Isco) می‌توانست از پشت محوطه جریمه گلزنی کند که او نیز موفق نبود تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم رئالی‌ها که نیاز مبرمی به پیروزی داشتند سراپا حمله شدند و مزد بازی برترشان را در دقیقه 54 گرفتند؛ جایی که کریم بنزما سومین گل فصلش را به ثمر رساند و توانست در موقعیتی مشکوک به آفساید دروازه گرانادا را باز کند. ناواس(Keylor Navas) که پس از رفتن کاسیاس(Casillas) دروازه‌بان رئال مادرید شده است، در ادامه با چند واکنش خوب دروازه تیمش را بسته نگه داشت تا نشان دهد که جانشین شایسته‌ای برای کاسیاس محسوب می‌شود.

در اواخر نیمه دوم نیز کریشف(Denis Cheryshev) جوان به میدان آمد تا شاید بتواند گل دوم تیمش را به ثمر برساند ولی او نیز موفق نبود و این دیدار با برتری یک بر صفر غول‌های شهر مادرید به پایان رسید.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir