رئال مادرید به صدر جدول لالیگا صعود کرد
رئال مادرید با برتری برابر بیلبائو به صدر جدول لالیگا صعود کرد.

در ادامه هفته پنجم لالیگا یک دیدار برگزار شد که در آن رئال مادرید(Real Madrid) با نتیجه دو بر یک بیلبائو(Athletic Bilbao) را در سان مامس از پیش روی برداشت. در این دیدار که رئال، سرخیو راموس(Sergio Ramos) را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت انگیزه بالایی داشت تا از شکست بارسلونا(Barcelona) استفاده کند و به صدر جدول برسد.

کریس رونالدو(Cristiano Ronaldo) که روند گلزنی اش فراز و نشیب داشته، در یک سری دیدارها پنج یا 3 گل به ثمر می رساند و در بازی های بعدی نمی تواند گلزنی کند، در این دیدار نیز نتوانست قفل دروازه حریف را باز کند. در عوض کریم بنزما(Karim Benzema) با درخشش خود در این دیدار هر دو گل تیمش را به ثمر رساند. در دقیقه 19، روی یک اشتباه از ایرایزوز(Gorka Iraizoz) و پاس بد او به مدافع تیمش، کریم بنزما توپ را قطع کرده و توانست اولین گل رئالی ها را به ثمر برساند.

دقیقه 68، بیلبائو بازی را به تساوی کشاند. این سابین مارینو(Sabin Merino) بود که بازی را با یک ضربه عالی به تساوی کشید. اما این پایان کار نبود و دو دقیقه بعد روی یک پاس عالی از ایسکو(Isco)، بنزما توانست رئال را به گل دوم برساند تا کار 2 بر 1 شود.

همچنین رئال مادرید پس از 5 بازی بالاخره دروازه خودی را باز شده دید و ناواس(Keylor Navas) بالاخره در لالیگا بعد از 5 بازی گل خورد. رئال مادرید با این برد 13 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل بهتر به صدر جدول لالیگا صعود کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir