پیروزی یوونتوس و رم در سری آ
تیم های رم و یوونتوس توانستند حریفانشان را در این هفته لیگ ایتالیا شکست دهند ولی اینتر متوقف شد.

هفته هفتم رقابت‌های سری آ با برگزاری شش دیدار ادامه یافت که در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها رم(A.S. Roma) موفق شد در خانه پالرمو(Città di Palermo) با نتیجه 4 بر دو به برتری برسد تا در رتبه سوم جدول باقی بماند. رمی ها که توتی(Francesco Totti) را به دلیل مصدومیت در ترکیب خودشان نمی‌دیدند با 4 گل ژروینیو(Gervinho) (2بار) ، پیانیچ(Miralem Pjanić) و فلورنزی(Alessandro Florenzi) توانستند پالرمو را شکست دهند. در مقابل نیز جیلاردینو(Alberto Gilardino) مهاجم ایتالیا در جام جهانی 2006 و گونزالس(Giancarlo González) موفق شدند برای پالرمو گلزنی کنند.

اینتر(Inter Milan) که فصل را طوفانی شروع کرده بود در این هفته از رقابت‌ها متوقف شد و این بار در خانه سمپدوریا(Sampdoria) به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک نرسید. تنها گل اینتری‌ها را پرسیچ(Ivan Perišić) به ثمر رساند تا شاگردان مانچینی(Mancini) موقتا به صدر جدول صعود کنند ولی در صورت پیروزی فیورنتینا(Fiorentina) باید صدر جدول را تحویل تیم بنفش پوش فوتبال ایتالیا دهند.

همچنین یوونتوس(Juventus) مدافع عنوان قهرمانی که مانند چلسی(Chelsea) در فوتبال انگلیس و تا حدودی بارسلونا(Barcelona) در اسپانیا وضعیت خوبی ندارد توانست با برتری سه بر یک برابر بولونیای(Bologna) قعرنشین به رتبه دوازدهم صعود کند. در این دیدار موراتا(Álvaro Morata)، دیابالا(Paulo Dybala) و خدیرا(Sami Khedira) گلزنان یوونتوس بودند تا شاگردان آلگری(Allegri) به دومین برد خودشان در این فصل دست یابند. در دیگر دیدارها اودینزه(Udinese) و جنوا(Genoa) به تساوی یک بر یک رسیدند و امپولی(Empoli) با یک گل ساسولو(Sassuolo) را از پیش رو برداشت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir