پیروزی آرسنال در خانه واتفورد
توپچی‌های شهر لندن موفق شدند با برتری سه بر صفر در خانه واتفورد بار دیگر به رده سوم لیگ برتر انگلیس صعود کنند.

هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با برگزاری یک دیدار ادامه یافت که در آن آرسنال(Arsenal) یکی از مدعیان این فصل که چند هفته‌ای است نتیجه خوبی کسب می کند به دیدار واتفورد(Watford) تیم تازه صعود کرده به این رقابت‌ها رفت و در نهایت موفق شد با سه گل به پیروزی برسد.

توپچی‌های لندن در همان نیمه نخست چندین موقعیت گل ایجاد کردند ولی مدافعان واتفورد نگذاشتند تا دروازه شان باز شود تا نیمه نخست بدون رد و بدل شدن گلی به پایان برسد.

در نیمه دوم آلکسیس سانچس(Alexis Sánchez) که یکی از سه بازیکن برتر این فصل بوده موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند بلافاصله نوبت به ژیرو(Olivier Giroud) رسید تا گلزنی کند تا خیال آرسن ونگر(Arsène Wenger) را بابت پیروزی راحت کند ولی این پایان کار نبود و در ادامه رمزی(Aaron Ramsey) موفق شد گل سوم توپچی‌های لندن را به ثمر برساند تا آرسنالی‌ها پیش از دیدار حساس خود برابر بایرن مونیخ(Bayern Munich) در لیگ قهرمانان روحیه بگیرند.

آرسنال که نتایج خوبی در اروپا کسب نکرده چهارشنبه شب باید در دیداری حساس برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. به این ترتیب تیم های مدعی چلسی(Chelsea)، منچسترسیتی(Manchester City)، منچستریونایتد(Manchester United) و آرسنال این هفته بازی هایشان را در لیگ برتر با برد به پایان رساندند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir