برد پرگل بارسلونا با درخشش نیمار
بارسلونا با درخشش نیمار توانست با برتری 5 بر 2 برابر رایووایکانو، کورس خود با رئال مادرید را در صدر جدول حفظ کند.

بارسلونا(Barcelona) و رایووایکانو(Rayo Vallecano) در ورزشگاه نیوکمپ برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با اشتباه بارسا و گل مهمان خیلی زود مسیر خود را عوض کرد. خاوی گوئرو(Javi Guerra) موفق شد در دقیقه 15 توپی را که به دهانه دروازه بارسلونا فرستاده شده بود، بر سر تعلل مدافعان آبی اناری وارد دروازه بارسلونا کند. ولی رفته رفته بارسلونا به بازی برگشت و با دو پنالتی توانست پیروز به رختکن برود. نیمار(Neymar) هر دو پنالتی بارسلونا را در نیمه نخست به گل تبدیل کرد تا تیمش بتواند با خیال راحت و فشار کمتر به سراغ نیمه دوم برود.

در نیمه دوم نیز بازیکنان بارسا سوار بر بازی بودند. البته حریف نیز دست و پا بسته نبود و چند موقعیت گل ایجاد کرد که واکنش عالی براوو(Claudio Bravo) دروازه بارسا را نجات داد. در ادامه اما هر دو تیم با بی دقتی توپ های زیادی را در میانه میدان از دست دادند و از موقعیت های به دست آمده این لوئیز سوارس(Luis Suárez) بود که استفاده کرد و توانست دو بار نیمار را به گل برساند. آخرین گل بارسا را نیز لوئیس سوارس به ثمر رساند. نیمار با سانتر دقیق خود یکی از پاس گل های سوارس را جبران کرد تا این مهاجم اروگوئه ای با شوت سرضرب و زمینی خود گل پنجم بارسا را نیز به ثمر برساند هر چند در دقیقه 86 مهمان یکی از گل های خورده را جبران کرد ولی دیگر فرصتی نبود تا این دیدار با برتری 5 بر 2 بارسلونا به پایان برسد.

لیونل مسی(Lionel Messi) مصدوم در این دیدار همراه آندرس اینیستا(Andrés Iniesta) بین تماشاگران قرار داشت و بازی هم تیمی هایش را از نزدیک دید. در دیگر دیدار این هفته لیگ اسپانیا سویا(Sevilla) در خانه ایبار(Eibar) به میدان رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir