توقف میلان در لیگ ایتالیا
میلان در ادامه روند نامساعد خود برابر تورینو متوقف شد و رم توانست در جدالی سخت ناپولی را شکست دهد.

در ادامه لیگ ایتالیا دو دیدار برگزار شد که در آن رم(A.S. Roma) موفق شد در خانه با درخشش پیانیچ(Miralem Pjanić) بوسنیایی با نتیجه 3 بر یک امپولی(Empoli) را شکست دهد تا خودش را در بین تیم های مدعی این فصل نشان دهد و سومین برد پیاپی را در رقابت های این فصل لیگ ایتالیا به نام خود ثبت کند. رم بازی را خوب و هجومی آغاز کرد و ژروینیو(Gervinho) چند فرصت خوب برای گلزنی داشت که با ضربات نه چندان محکم او توپ در دستان اسکروپسکی(Łukasz Skorupski) قرار می گرفت. در نهایت نیمه نخست با تساوی بدون گل دو تیم پایان یافت.

در نیمه دوم دو تیم روی به بازی مستقیم آوردند و توانستند به گل برسند. ابتدا پیانیچ در دقیقه 56 با کاشته زیبای خود تیمش را به گل رساند و 3 دقیقه بعد زمینه ساز گل دوم تیمش شد تا خیال پایتخت نشینان از برد در این دیدار راحت شود. در ادامه روی فرار عالی ژروینیو از سمت چپ و پاس او به دهانه دروازه، صلاح(Mohamed Salah) از راه رسید و با ضربه پای چپ توپ را به زیر طاق دروازه زد. در ادامه بوکل(Marcel Büchel) تنها یکی از گل های خورده را پاسخ داد تا این دیدار با برتری 3 بر یک به نفع رم به پایان برسد.

میلان(A.C. Milan) نیز در تورین به مصاف تورینو(Torino) رفت و در حالی که با ضربه باکا(Carlos Bacca) توانست از حریف خود پیش بیفتد ولی در ادامه 'پادینی' توانست بازی را به تساوی بکشاند تا این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد تا همچنان بحران در میلان ادامه داشته باشد و به نظر می رسد این تیم با سینیشا میهایلویچ(Siniša Mihajlović) نیز راه به جایی نخواهد برد.

سایر بازی های این هفته لیگ ایتالیا یکشنبه برگزار خواهد شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir