پیروزی یوونتوس در سری A
هفته نهم رقابت‌های لیگ ایتالیا با برگزاری 4 دیدار ادامه یافت که در حساس‌ترین بازی یوونتوس مدافع عنوان قهرمانی موفق شد در خانه با دو گل از سد آتالانتا بگذرد و به وضعیت خود در جدول رده‌بندی سروسامان ببخشد.

یوونتوس(Juventus) که این فصل مانند چلسی(Chelsea) در لیگ برتر نتایج ضعیفی کسب کرده و در رده پانزدهم قرار داشت توانست با برتری 2 بر صفر برابر آتالانتا(Atalanta) چند پله‌ای در جدول رده‌بندی صعود کند.

در این دیدار پائولو دیابالا(Paulo Dybala) مهاجم فصل قبل پالرمو(Città di Palermo) که در هفته‌های قبل نیمکت‌نشین بود از ابتدا برای یوونتوس به میدان رفت و در دقیقه 28 گل نخست تیمش را به ثمر رساند. در نیمه دوم نیز ماریو مانژوکیچ(Mario Mandžukić) توانست گل دوم میزبان را نیز به ثمر برساند. البته میزبان دقیقه 79 یک پنالتی را نیز از دست داد که در این صحنه پوگبا(Paul Pogba) در دقیقه 79 نتوانست پنالتی را تبدیل به گل کند.

همچنین آتالانتا در دقیقه 73 در پی اخراج یکی از بازیکنان خود 10 نفره بازی کرد تا این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود یوونتوس به پایان برسد. در دیگر دیدار میلان(A.C. Milan) در ورزشگاه سن سیرو در حالی برابر ساسولو(Sassuolo) به میدان رفت که در رده چهاردهم جدول قرار داشت یعنی یک پله بالاتر یوونتوس. اما با برد باارزشی که روسونری کسب کرد این تیم نیز کمی به وضعیت خود سروسامان بخشید.

میلان در حالی این برد را کسب کرد که مهمان از دقیقه 30، 10 نفره بازی کرد. خطای 'کاسیلی' در محوطه جریمه میلان باعث شد تا داور او را از زمین اخراج کند و یک ضربه پنالتی به سود میلان اعلام کند که این ضربه پنالتی را کارلوس باکا(Carlos Bacca) به گل تبدیل کرد تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر میلان به پایان برسد.

در نیمه دوم دومنیک براردی(Domenico Berardi) یکی از بهترین‌های این فصل لیگ ایتالیا توانست گل تساوی ساسولو را به ثمر برساند ولی این پایان کار نبود و بالاخره تیم رده پنجم فوتبال ایتالیا، در دقیقه 86 دروازه خود را باز شده دید و این بار لوئیس آدریانو(Luiz Adriano) موفق شد گل پیروزی‌بخش میلان را به ثمر برساند.

دو دیدار دیگر برگزار شد که در آن سامپدوریا(Sampdoria) در خانه با نتیجه پرگل 4 بر یک ورونا(Verona) را شکست داد و اودینزه(Udinese) نیز با یک گل از سد تیم تازه صعود کرده فروزینون(Frosinone) گذشت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir