پیروزی پرگل دورتموند در هفته دهم بوندس لیگا
هفته دهم بوندس لیگا با برتری پرگل دورتموند و شکست شالکه به پایان رسید.

به نقل از سیمرغ، هفته دهم رقابت های بوندس لیگای آلمان با برگزاری دو دیدار به پایان رسید که در دیدارهای برگزار شده دورتموند(Borussia Dortmund) یکی از مدعیان قهرمانی در خانه به دیدار آگزبورگ(Augsburg) رفت و موفق شد با نتیجه پرگل 5 بر یک به برتری برسد تا جایگاه خود را در رده دوم مستحکم کند. در این دیدار مارکو رویس(Marco Reus) دو بار در دقایق 21 و 33 گلزنی کرد و پیر اوبامیانگ(Pierre-Emerick Aubameyang) توانست هت تریک کند و سه بار در دقایق 18، 85 و 90 گلزنی کرد.

اوبامیانگ البته هفته گذشته نیز در جریان دیدار تیمش با تیم 'قبله' آذربایجان توانسته بود هت تریک کند تا در دو بازی اخیر تیمش 6 گل به ثمر رسانده باشد. تنها گل آگزبورگ را در این دیدار بادیا(Raúl Bobadilla) به ثمر رساند.

در دیگر دیدار شالکه(Schalke 04) تیم سوم جدول در خانه گلادباخ(Borussia Mönchengladbach) به میدان رفت و در نهایت با نتیجه سه بر یک شکست خورد تا نتواند فاصله یک امتیازی‌اش را با دورتموند رده دومی حفظ کند. در این دیدار که بازیکنان گلادباخ یک ضربه پنالتی را نیز از دست دادند. کریستنسن(Andreas Christensen) مدافع گلادباخ به اشتباه دروازه خودی را باز کرد ولی سه گل از رافائل(Raffael Caetano de Araújo)، استیندل(Lars Stindl) و کورب(Julian Korb) باعث شد تا سه امتیاز این دیدار نصیب گلادباخ میزبان شود.

به این ترتیب در پایان هفته دهم بوندس لیگا بایرن مونیخ(Bayern Munich) با 30 امتیاز قاطعانه در صدر قرار گرفته است و تیم های دورتموند و شالکه در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir