حذف یاران حاج صفی در جام حذفی آلمان
در ادامه رقابت های جام حذفی آلمان بایرن مونیخ با شکست دادن وولفسبورگ مدافع عنوان قهرمانی توانست گام بلندی برای قهرمانی بردارد و به مرحله بعد راه یابد.

به نقل از سیمرغ، در ادامه رقابت های جام حذفی آلمان چند دیدار برگزار شد که در یکی از دیدارهای برگزار شده فرانکفورت(FSV Frankfurt) که احسان حاج صفی مدافع تیم ملی ایران را در اختیار دارد برابر هرتابرلین(Hertha BSC) شکست خورد و حذف شد. در این بازی ابتدا یاران حاج صفی با ضربه 'گالی' به گل رسیدند، در ادامه سالومون کالو(Salomon Kalou) گل تساوی را به ثمر رساند و بازی در 90 دقیقه با تساوی به پایان رسید و به وقت اضافه کشیده شد. در وقت اضافه نیز این هرتابرلین بود که باز هم توسط کالو به گل رسید تا به مرحله بعد راه یابد.

اما در حساس ترین بازی این مرحله وولفسبورگ(Wolfsburg) و بایرن مونیخ(Bayern Munich) در دیداری حساس در حالی برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری 3 بر یک بایرن به پایان رسید. تیم سبزپوش فصل قبل با برتری برابر دورتموند(Borussia Dortmund) قهرمان جام حذفی شده بود. این بار بایرنی ها در خانه وولفسبورگ که نسبت به فصل قبل ضعیف تر شده است به میدان رفتند. در دقایق پایانی اندره شورله(André Schürrle) توانست یکی از گل های خورده را پاسخ دهد تا این دیدار با برتری بایرن به پایان برسد.

در این دیدار داگلاس کاستا(Douglas Costa)، توماس مولر(Thomas Müller) 2 بار برای بایرن گلزنی کردند تا بایرن به مرحله بعد راه یابد.

همچنین نورنبرگ(FC Nürnberg) با نتیجه 5 بر یک 'دوسلدورف' را شکست داد و مونیخ 1860(TSV 1860 München) با نتیجه 2 بر یک ماینتس(Mainz 05) را شکست داد. بوخوم(Bochum) نیز با یک گل کایزرسلاترن(FC Kaiserslautern) را شکست داد و دارمشتات(Darmstadt 98) با نتیجه 2 بر یک هانوفر(Hannover 96) را از پیش روی برداشت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir