صعود فیورنتینا به صدر جدول لیگ ایتالیا
فیورنتینا با برتری در زمین سامپدوریا بار دیگر به صدر جدول رقابت های لیگ ایتالیا صعود کرد.

در هفته دوازدهم رقابت های لیگ ایتالیا دو دیدار برگزار شد که در آن تیم های ناپولی(Napoli) و فیورنتینا(Fiorentina) توانستند حریفان خود را شکست دهند.

در اولین بازی ناپولی در شبی که گونسالو هیگواین(Gonzalo Higuaín) توانست دویستمین گل دوران فوتبالش را به ثمر برساند با یک گل از سد اودینزه(Udinese) گذشت تا 3 امتیاز این دیدار به حساب فیروزه ای پوشان شهر ناپل برسد. ناپولی با حمایت هواداران خود در سن پایولو، با تک گل گونسالو هیگواین برنده بازی شد و 3 امتیاز حساس این بازی را تصاحب کرد. مهاجم آرژانتینی پاس رسیده را از زاویه بسته به زیبایی وارد دروازه مهمان کرد.

فیورنتینا که این فصل با هدایت سوسا(Sousa) سرمربی پرتغالی نتایج خوبی کسب کرده است در حالی برابر سامپدوریا(Sampdoria) به میدان رفت که با پیروزی اینتر(Inter Milan) صدر را از دست داده بود و باید حتما به 3 امتیاز مسابقه می رسید تا بار دیگر به دلیل تفاضل گل بهتر به صدر جدول فوتبال ایتالیا برسد.

در نهایت بنفش پوشان شهر فلورانس با دو گلی که در این دیدار به ثمر رساندند به خواسته خود که صعود به صدر بود رسیدند. ایلیچ(Josip Iličić) در دقیقه 10 از روی نقطه پنالتی و کالینیچ(Nikola Kalinić) در نیمه دوم گلزنان فیورنتینا بودند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir